Ik wou vandaag ivm stabiliteitsproblemen systeemherstel gebruiken, ik kreeg een rood kruis te zien en dat er geen versies aanwezig zijn
Heb mijn windows-logboek doorgespit en vond enkele malen deze meldingen:
De schaduwkopieën van volume C: zijn afgebroken vanwege een I/O-fout op volume C:.
De search heeft hier niets over kunnen vinden
Het legen van gegevens naar het transactielogboek is mislukt. De gegevens kunnen beschadigd raken.
Het configureren van het paginabestand voor de crashdump is mislukt. Zorg ervoor dat er zich een paginabestand op de opstartpartitie bevindt en dat deze groot genoeg is om het gehele fysieke geheugen te bevatten.
Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het uitvoeren van een query voor de IVssWriterCallback-interface. hr = 0x80070005. Dit wordt vaak veroorzaakt door onjuiste beveiligingsinstellingen in het writer- of requestorproces.
Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen
Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {ef065387-a91f-4e0c-9fd8-1588b8ca8b7d}
Mijn PC is een Dell Dimension E521 icm Vista Home Premium
Heb mijn windows-logboek doorgespit en vond enkele malen deze meldingen:
De schaduwkopieën van volume C: zijn afgebroken vanwege een I/O-fout op volume C:.
De search heeft hier niets over kunnen vinden
Het legen van gegevens naar het transactielogboek is mislukt. De gegevens kunnen beschadigd raken.
Het configureren van het paginabestand voor de crashdump is mislukt. Zorg ervoor dat er zich een paginabestand op de opstartpartitie bevindt en dat deze groot genoeg is om het gehele fysieke geheugen te bevatten.
Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het uitvoeren van een query voor de IVssWriterCallback-interface. hr = 0x80070005. Dit wordt vaak veroorzaakt door onjuiste beveiligingsinstellingen in het writer- of requestorproces.
Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen
Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {ef065387-a91f-4e0c-9fd8-1588b8ca8b7d}
Mijn PC is een Dell Dimension E521 icm Vista Home Premium
[ Voor 34% gewijzigd door Ramoonus op 27-08-2007 19:15 ]
888 voor ondertiteling