Pc wil niet meer starten na kapotte voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-01 15:40
Ik heb een P3 met 256Mb RAM en een GeForce 4 graka, verder nog 2 8GB/10GB HDD'tjes.

Maar, toen ik de pc even een meter wilde verplaatsen, stopte de voeding ermee :'( :'( Hij was zo dood als een pier... Toen sloopte ik ff een voeding uit een Celeron pctje (230W dacht ik), deed die erin, dan gaat ie wel aan, fans draaien, lampje blijft aan, maar dat is alles. De HDD spint niet op, en ik zie ook geen BIOS.... Maar de pc blijft wel gewoon aan staan, met fans en lampjes. What's the problem, het mobo kan toch niet ineens stuk zijn :S ?

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 23:04
Als er iets sluiting heeft gemaakt op een of andere manier dan kan het misschien zo zijn dat het mobo ook sluiting hefet gemaakt.

Zitten alle voedingskabels goed aangesloten?

Misschien dat je apparatuur teveel van de voeding vraagt?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-01 15:40
zelfs met alleen mobo en HDD spint de hdd nog niet op.... ik kan het nog proberen als ik het mobo uit de kast haal, ik hoop niet dat het mobo stuk is.

edit: op de grond met alleen de graka erin + HDD doet ie het weer :)

is er dus iig niets stuk, scheelt al weer heel wat :)

[ Voor 30% gewijzigd door maarud op 27-08-2007 18:14 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL thuis :o

In dit soort gevallen kun je het beste de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter erbij pakken en alles stuk voor stuk gaan uitsluiten :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.