Toon posts:

2 muizen MX 1000 op 1 docking station.. is dat mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik voor mijn vrouw en mezelf voor allebei een MX1000 laser muis gekocht.
Nu heeft het konijn van mijn dochtertje de kabels van het dockingstation van mijn vrouw door gekauwd. Helaas niet meer te repareren dus heb ik voor mijn vrouw weer een nieue gehaald...
Nu zit ik met een losse muis over en mijn vraag is of ik deze op mijn dockingstation erbij kan aansluiten... lijkt mij wel zo handig...1 gebruiken terwijl de ander aan het opladen is.
Nu heb ik van alles geprobeert, in de help afdeling zitten lezen, zitten googlen om te kijken of ik iets kan vinden hoe dit gedaan te krijgen maar helaas het lukt me niet, ik krijg geen verbinding tussen de 2e muis en mijn dockingstation...
Is er iemand die weet hoe ik dit wel gedaan kan krijgen?
Allvast bedankt
Richard

Verwijderd

Gaat niet, weet vrijwel zeker dat elke MX1000 gebruikt een unieke ID voor de verbinding tussen muis en dock..

Alhoewel er hier andere info staat:
http://logitech-nl-emea.c...2U9Mg**&p_li=&p_topview=1

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok du shet kan wel... maar hoe dan?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 17:25 ]

Verwijderd

Ik had hetvolgende probleem: Adapter van mijn 1e set was na klein jaartje kapot (weet niet hoe het komt :-(), muis was dus plat na een weekje gebruikt te hebben, maar ik had inmiddels al een RMA aangevraagd.. Twee dagen erna kreeg ik een volledig nieuw setje aan (jippie :-)), waarna ik hetzelfde probeerde wat jij nu probeert.. Ik heb dus twee muizen met elk hun stationnetje, maar slechts 1 adapter (wat eigenlijk helemaal niet erg is)..

Mss dat je een RMA kan aanvragen? Ze sturen het sowieso op, als je dan de vereiste stukken van je kapotte apparaat niet terugstuurt, dan verlies je wel je recht op garantie op het product :-?

Weggooien zou ik nog niet doen ;-).. Mss dat iemand anders wel een oplossing weet :-)

Kweet niet hoe.. Driver-gewijs niet alvast :-(, want er bestaat in de SetPoint-software geen mogelijkheid om met meerdere muizen te werken vanaf 1 dock :-?..
Mss een 3rd-party-progje :-?, alhoewel dat het eerder hardware-gerelateerd zal zijn :-p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 17:28 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 20:35
Zeker niet weggooien. In het ergste geval moet je ze, als je switched, opnieuw verbinden.

De muizen hebben niet vanaf de fabriek een bepaalde ID. Wat je moet doen is simpelweg eerst op de basis op de knop drukken en dan onderop de muis. Dan gaan ze verbinden en kun je 'm gebruiken. Soms lukt het om ze beide op hetzelfde kanaal te krijgen door snel achter elkaar op beide muizen op de knop te drukken.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
konijn, kabels gekauwd, niet meer te repareren, nieuwe gehaald
How can I replace my MX1000 base station? http://forums.logitech.co...=&ratingstart=&ratingend=

@hieronder: niet z'n konijn doorknippen hé :+

[ Voor 12% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 27-08-2007 17:31 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gewoon zeggen dat ie kapot is, dan sturen ze je een nieuwe, en je moet dan je huidige muis en je moet dan gewon de usb poortjes afknippen+ iets van de muis ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:27:
Zeker niet weggooien. In het ergste geval moet je ze, als je switched, opnieuw verbinden.

De muizen hebben niet vanaf de fabriek een bepaalde ID. Wat je moet doen is simpelweg eerst op de basis op de knop drukken en dan onderop de muis. Dan gaan ze verbinden en kun je 'm gebruiken. Soms lukt het om ze beide op hetzelfde kanaal te krijgen door snel achter elkaar op beide muizen op de knop te drukken.
Ik heb me helemaal rot gedrukt maar tevergeefs :(

Verwijderd

Topicstarter
Is er
iemand die me precies kan zeggen welke stappen ik moet nemen om het gefixt te krijgen?
Alle hulp is welkom...knoppen indrukken op dockingstation en beide muizen werkt dus niet:(
Pagina: 1