Toon posts:

SLI Foxconn Asus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Asus EN7600GT videokaart en daar wil ik een Foxconn 7600GT langs zetten.
Kan iemand mij duidelijkheid geven of dat WEL of NIET met SLI werkt?

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Dit moet wel gewoon kunnen werken ! In princiepe is er geen verschil tussen 2 7600GT kaarten van verschillende merken, de PCB is het zelfde, de layout, alleen geheugen merken kunnen nog wel eens uit een lopen !

Ik weet niet anders dan dat je alleen maar 2 kaarten van de zelfde familie in SLI kunt zetten, ongeacht welk merk !

Ik heb zelf 2 7900GS Top kaarten van Asus in SLI staan, echter nooit met een andere kaart van een ander merk geprobeerd.

Vond het volgende in een Artikel @ tweakers.net:
Voor wie een SLI-opstelling overweegt bevat de lijst twee interessante nieuwtjes: ten eerste zou het mogelijk worden om videokaarten van twee verschillende merken te gebruiken. Uiteraard moeten beide kaarten wel geschikt voor SLI zijn.
Moet dus geen probleem zijn :)

Succes

[ Voor 6% gewijzigd door CDAAbeltje op 27-08-2007 17:50 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

CDAAbeltje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:50:
Dit moet wel gewoon kunnen werken ! In princiepe is er geen verschil tussen 2 7600GT kaarten van verschillende merken, de PCB is het zelfde, de layout, alleen geheugen merken kunnen nog wel eens uit een lopen !

Ik weet niet anders dan dat je alleen maar 2 kaarten van de zelfde familie in SLI kunt zetten, ongeacht welk merk !

Ik heb zelf 2 7900GS Top kaarten van Asus in SLI staan, echter nooit met een andere kaart van een ander merk geprobeerd.

Vond het volgende in een Artikel @ tweakers.net:

[...]

Moet dus geen probleem zijn :)

Succes
het geeft soms wel problemen als het geheugen van de vidkaart op een andere snelheid loopt. Core-clock problemen heb ik nog niet gezien, maar volgens mij moet het gewoon kunnen. Vaak betreft het dan een fabriek overgeklokte versie van een videokaart, naast een normale variant. (dit is ook gewoon op te lossen door of de ene kaart over te klokken, of de ander te underclocken.

ps. wel ff checken of je voeding het kan trekken.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties;)

De voeding is denk ik geen probleem, 500 watt Antec Sonata III.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:47:
Bedankt voor de reacties;)

De voeding is denk ik geen probleem, 500 watt Antec Sonata III.
als je niets geks doet zou het gewoon moeten werken. Wil je betere prestaties, zou ik de oude verkopen en een (2e hands) of nieuwe kaart aanschaffen. Ben je een euri meer kwijt (waarschijnlijk) maar dan zullen de prestaties ook beter zijn. En je voeding trekt dat wel :)

-_-