Interne Firewire verbinding later bijkopen?

Pagina: 1
Acties:

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 21:15
Allen,

Voor mijn zusje heb ik een Thermaltake Lanbox lite besteld en een upgradeset waarvan het moederbord geen firewire heet.

De lanbox heeft echter wel een firewire connectie aan de voorkant en ineens blijkt ze toch (voor een video camera) een firewire connectie nodig te hebben. Het makkelijkste is om de firewire aansluiting aan de voorkant werkend te krijgen.

Zijn er kaartjes waar ik intern de firewirekabel van de voorkant aansluiting kan aansluiten?

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:53
Die bestaan zeker wel ja
en heb ik eventueel wel voor je
als je intresse hebt mag je mij wel mailen op
stefanscuric(at)hotmail(dot)com

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:38
Ik denk dat je op zoek bent naar een kaart zoals deze (of soortgelijke) die je bij vrijwel elke zichzelf respecterende pc zaak kunt halen (of uiteraard bij een behulpzame mede-tweaker voor een prikkie kan krijgen).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk hier anders een tussen: http://tweakers.net/pricewatch/cat/274.
Keuze zat :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 21:15
MochiGohan: Op die kaart zit geen aansluiting om intern de aansluiting aan de voorzijde van de kast mee te verbinden toch?

Dat is ook gelijk het probleem, genoeg kaartjes ja... maar welke heeft zo'n 8-pins (geloof ik) aansluiting intern?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Valderrama schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:04:
MochiGohan: Op die kaart zit geen aansluiting om intern de aansluiting aan de voorzijde van de kast mee te verbinden toch?

Dat is ook gelijk het probleem, genoeg kaartjes ja... maar welke heeft zo'n 8-pins (geloof ik) aansluiting intern?
Sweex heeft kaartjes gehad waar er iig 1 firewire header opzat. Daar kun je dus gewoon een firewire dongle opprikken.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:38
Valderrama schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:04:

Op die kaart zitten 4 aansluitingen (zie de specificaties), aan de achterkant zitten 3 aansluitingen en als je goed kijkt zie je aan de linkerkant een 4de interne aansluiting zitten.

Uiteraard is het handig om zoals Outerspace al zei, even te kijken in de pricewatch of daar misschien geschikteren en/of goedkopere modellen te vinden zijn. :)
Pagina: 1