Goedendag, om bepaalde bestanden vanaf een in Netware 4.x gecomprimeerde tape trachten terug te zetten naar een Windows omgeving. heb ik een 90 dagen proefversie van Netware 6.5 geinstalleerd en wilde hierop de proefversie van CA Brightstor Arcserve 11.1 hierop installeren, maar helaas. Ik heb geen kennis van Novell Netware maar bv dubbelklikken op het setup.exe bestand of load "naam cd":setup.exe werkt niet. Via het log scherm komt dan de melding:
Invalid load file format, Module setup.exe not loaded , Module setup.exe load status NOT NLM.
Ik heb geen flauw idee hoe nu verder, ook het commando :load cddvd.nss uitgevoerd.
Ook nog de installatiebestanden naar de harde schijf gekopieerd in een map je op het sys volume maar krijg dat ook dezelfde medling.
Ik zal wel iets heel stoms doen maar het ziet er allemaal toch heeeel anders uit dan een Windows server.
alvast erg bedankt voor jullie reakties.
Freddie
Invalid load file format, Module setup.exe not loaded , Module setup.exe load status NOT NLM.
Ik heb geen flauw idee hoe nu verder, ook het commando :load cddvd.nss uitgevoerd.
Ook nog de installatiebestanden naar de harde schijf gekopieerd in een map je op het sys volume maar krijg dat ook dezelfde medling.
Ik zal wel iets heel stoms doen maar het ziet er allemaal toch heeeel anders uit dan een Windows server.
alvast erg bedankt voor jullie reakties.
Freddie