MSI k7t-pro2a of duron DOOD

Pagina: 1
Acties:

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Ik zit met een big problem,

Ik heb vannacht mijn duron 700@850 aan laten staan. Na +/- 20 uren draaien was ie dood, hij gaat nog wel aan, post niks, maar... Van de 4 ledjes branden ze alle 4 ROOD.
Voor de rest niks. Ligt dit aan mijn mobo of is mijn CPU dood. Als ik mijn cpu eruit trek gaat ie ook niet verder dan dezelfde 4 ledjes

Help,

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad, heb alleen athlon 800

helaas bleek de CPU kapot, zat (nog) garantie op...

Verwijderd

welke cooler hebt ge?

• maupie
een spire
Maar... stomme gierige ik, Ik heb maar een voeding van 200 watt. Zou dit een reden kunnen zijn. Maar dan snap ik niet waarom hij het zolang heeft uitgehouden

• maupie
Mensen geeft nou toch eens raad

Verwijderd

Ik had het ook met die msi, de eerste keer was het mobo kapot, de 2e keer allebei :)

Gelukkig deed Comptechworld niet moeilijk met omruilen, ik heb volgens mij niets foutgedaan, het draait perfect nu.

Verwijderd

Ik gok erop dat je proc dood is, ik had hetzelfde met mijn athlon 800!

• maupie
Het is zo vervelend. Elke janboerelul heeft een intel. Niemand om me heen heeft een AMD. Dus ik kan het ook niet uitproberen.
Maar kan het nou ook aan mijn voeding liggen, of zeggen jullie:"Als ie normaal draait, moet ie het ook 20 uur kunnen uithouden"

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:42

Arno

PF5A

Op zaterdag 10 februari 2001 22:13 schreef maupie het volgende:
Maar... stomme gierige ik, Ik heb maar een voeding van 200 watt. Zou dit een reden kunnen zijn.
Dit kan zeker de reden zijn... mijn Duron800 op een K7Tpro2 hangt aan een 300w voeding... voor deze config zou een 230w (standaard in deze kast) al niet stabiel genoeg zijn

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• maupie
Het was mijn voeding
Vandaag een 350 watter gehaald (noname 79 piekkies, geen geld lijkt me). Erin geschroeft, adem in, en geboot
En het werkte

Verwijderd

Beter...:)

Wordt jouw CPU ook zo warm, de mijne is al 50 oC bij normaal gebruik, echt stressed heb ik hem nog niet gekregen.
Pagina: 1