Beste headset voor 50 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hallo,

Ik was in het bezit van een plantronics audio 90 naar grote tevredenheid....maar helaas heeft mijn vader per ongeluk het draadje stukgetrokken, ben al naar de winkel geweest maar kon niet meer gerepareerd worden.
Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe headset van ongeveer 50 euro.
Wordt voor 90 procent gebruik voor gamen/teamspeak en 10 procent muziek. Goede mic dus belangrijk en ook dat ik goed kan horen uit welke richting omgevingsgeluid komt. Ook belangrijk dat hij comfortabel zit voor enkele uren achter elkaar.
Wie kan mij een goede headset aanraden?

Groetjes

Ps4/switch gamer

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-02 17:16
Ik heb zelf een Icemat Siberia,
Hij ziet er schitterend uit, heeft goeie geluidskwaliteit, mirco.
Hij kost +-55€

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Ik heb ook de .Audio 90 gehad, deze was kapot gegaan en toen heb ik de overstap naar de Sennheiser PC 150 gemaakt.. Dit vond ik echt totaal niks en ben weer teruggegaan naar Plantronics met de .Audio 350
Dus naar mijn mening zou je zo weer een Plantronics kunnen kopen :)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb zelf een Logitech Premium USB 350, komt goed uit de reviews. Ik vind hem prima functioneren, maar heb weinig ervaring met andere headsets. Ik game weinig, dus op dat vlak ik mijn ervaring beperkt, voor teamspeak/skype is 'ie prima. En hij heeft een handige muteknop.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-08-2007 15:46 ]

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bedankt voor de snelle reactie...ik zocht even op google..en de audio 350 is dus de echte opvolger van de audio 90 :) Denk dat ik deze dan maar neem :) tenzij er natuurlijk iemand is die nog een betere weet.

Ps4/switch gamer

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit soort "wat moet ik kopen" vragen zijn helaas niet toegestaan, zoals ook in de Audio en HiFi forum policy - Het regime te lezen is. Check gewoon zelf reviews, lees wat algemene topic over dit onderwerk en ga naar de winkel om je te informeren. Bovenal verwachten we van je dat je er zelf wat moeite in steekt om iets te vinden.

Succes met je zoektocht

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.