Is t normaal dat uppen het downen erg vertraagd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zit via een terrayon modem bij chello.
ALs ik download met bv 100 Kbytes/sec gaat alles prima. Maar zodra ik iets ga uppen (max 15kbytes/sec bij chello:( ) dan schiet mijn downloaden ook gelijk terug naar 15 kbytes/sec :(
Is dit normaal ? Het maakt niet uit of ik na een totaal andere server upload !

Verwijderd

Ja

Verwijderd

Is niet normaal, hiero kan ik met 30 k/s downloaden en tegelijk 15 k/s uploaden en normaal ook 30 k/s downloaden :)
Áltijd, nooit langzamer.

Verwijderd

Je download genereert return data. Als die return data niet snel genoeg weg kan doordat de upload dicht owrdt gemetseld door je zenden gaat de download omlaag. Simpel.

• jhead22
  • Niet online
Das K#T :(

Ik vind trouwens 15 kbytes/sec upload eigenlijk net iets te traag. Een bestandje sturen naar iemand word hierdoor erg traag en een cs servertje starten kan al geen 4 personen aan. Die ping schiet dan namelijk ophoog :(

Verwijderd

Op zaterdag 10 februari 2001 22:03 schreef jhead22 het volgende:
Das K#T :(

Ik vind trouwens 15 kbytes/sec upload eigenlijk net iets te traag. Een bestandje sturen naar iemand word hierdoor erg traag en een cs servertje starten kan al geen 4 personen aan. Die ping schiet dan namelijk ophoog :(
Aha dat was waarom ik ineens een ping van 6000 kreeg toen ik bij UT op een locale server inlogde!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waarom... ach waarom..

Zit iedereen ALTIJD met die 15 kb/sec... het is toch ECHT 16 kb/sec (128 kbps) ;)

• jhead22
  • Niet online
Tja.. aan de andere kant ben ik al blij dat ik dit weekeind een inet verbinding heb. Normaal gesproken licht sjello altijd in t weekeind plat bij mij...

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
je moet eigenlijk al blij zijn nu het 15 is toen ik net chello nam was al een paar jaar terug was het uploaden maar 8 k
maar 15 vind ik nog steeds wel wat weinig moet zeker meer worden

"If u do something do it with style, or do it at all."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 10 februari 2001 22:16 schreef IceStorm het volgende:
het is toch ECHT 16 kb/sec (128 kbps) ;)
effectieve waarde :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1