Toon posts:

tv opname opnemen met linuxmce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben al een tijdje bezig met linuxmce het is een heel mooi programma alleen is er 1 probleem waar ik tegen aan loop dat waneer je in de webinterface een programma op wilt nemen bijvoorbeeld nederland 1 nos dat ie dat niet doet ...waar ligt het aan? kan het zijn dat de encoder niet goed staat of ligt het aan linuxmce ?

ik was al op gathering aan het kijken maar kom daar ook niet uit en op internet ook niet

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Geef eens voorbeelden van de foutmeldingen die je krijgt en de zoektermen die je geprobeerd hebt. Je geeft nogal weinig info in je startpost en ik denk niet dat je zo tot je antwoord komt.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
je krijgt geen fout melding ....ik gebruik nu Linuxmce704 dat is een final de install is gelukt geen problemen gehad, alleen het is zo waneer ik naar de website ga van de mythweb zie ik de zenders met daar bij de geupdate zenders. zeg ik bij ned 3 neem lingo op dan krijg ik een instellingen menu waar ik dingen in moet stellen
Afbeeldingslocatie: http://www.hoving-it.nl/downloads/bestandje.JPG

als ik dit allemaal ingesteld heb dan zegt ie van okay ik neem het op alleen na die tijd dat ik gezegt heb opnemen ...zie ik niks en de tijd blijft gewoon staan dus hij neemt niet op