eigenlijk zat ik in het andere stalker topic maar toen realiseerde ik mij dat het hier beter op zijn plaats is
ik snap er nix meer van..
stalker heb ik al een tijdje en ookal uitgespeeld prima game mooie graphs en goede framerate.
2 maanden niet gespeeld en gister wou ik ff gamen nadat ik van 1.003 naar 1.004 gepatched had.
de problemen nu : schommelende framerate tussen 5 en 350 FPS . maakt niet ui op elk willekeurig moment. en het doet zich ook voor als ik op 1 plek sta.
bijvoorbeeld als ik naar de luch kijk zit ik op ongv. 350 FPS en als ik op het zelfde punt blijf staan en ik kijk naar de grond dan heb ik 7 FPS
ik heb de Nvidia drivers met drivercleaner verwijdert, netjes de nieuwste WHQL drivers geinstalled
s.t.a.l.k.e.r. gedeinstalleerd en weer herinstalleerd en weer gepatched naar 1.0004
SLI aan SLI uit is geen verschil
online ofline gamen in stalker geeft het zelfde probleem
andere games doen het prima
ik gebruik ook gewoon netjes de s.t.a.l.k.e.r. profiel in nTune voor SLI
mijn vraag of er meer personen zijn die dit probleem kennen
ik weet eigenlijk geen andere manier meer om dit probleem op te lossen..
ps. dit alles in XPpro 32bit.. alles up2date reso is 1680*1050
EDIT: het maakt niet uit op welke reso ik speel 800*600 of 1024*768 of 1680*1050
ik vind het gewoon frustrerend worden.. vroeger kon ik nog uren onbekommert gamen.
ik heb nu een zoontje van 1 jaar en nu ligt ie 2 uurtjes te slapen en papa denkt ff te kunnen gaan gamen.
nagoed was er gister al mee bezig en nu dus weer ..
ipv gamen ben je weer aan het kloten met de configuratie en drivers, patches e.d.
daar baal ik gewoon goed van..wat een k*tzooi
ik kap er maar weer mee. want dit is niet goed voor mijn humeur
ik snap er nix meer van..
stalker heb ik al een tijdje en ookal uitgespeeld prima game mooie graphs en goede framerate.
2 maanden niet gespeeld en gister wou ik ff gamen nadat ik van 1.003 naar 1.004 gepatched had.
de problemen nu : schommelende framerate tussen 5 en 350 FPS . maakt niet ui op elk willekeurig moment. en het doet zich ook voor als ik op 1 plek sta.
bijvoorbeeld als ik naar de luch kijk zit ik op ongv. 350 FPS en als ik op het zelfde punt blijf staan en ik kijk naar de grond dan heb ik 7 FPS
ik heb de Nvidia drivers met drivercleaner verwijdert, netjes de nieuwste WHQL drivers geinstalled
s.t.a.l.k.e.r. gedeinstalleerd en weer herinstalleerd en weer gepatched naar 1.0004
SLI aan SLI uit is geen verschil
online ofline gamen in stalker geeft het zelfde probleem
andere games doen het prima
ik gebruik ook gewoon netjes de s.t.a.l.k.e.r. profiel in nTune voor SLI
mijn vraag of er meer personen zijn die dit probleem kennen
ik weet eigenlijk geen andere manier meer om dit probleem op te lossen..
ps. dit alles in XPpro 32bit.. alles up2date reso is 1680*1050
EDIT: het maakt niet uit op welke reso ik speel 800*600 of 1024*768 of 1680*1050
ik vind het gewoon frustrerend worden.. vroeger kon ik nog uren onbekommert gamen.
ik heb nu een zoontje van 1 jaar en nu ligt ie 2 uurtjes te slapen en papa denkt ff te kunnen gaan gamen.
nagoed was er gister al mee bezig en nu dus weer ..
ipv gamen ben je weer aan het kloten met de configuratie en drivers, patches e.d.
daar baal ik gewoon goed van..wat een k*tzooi
ik kap er maar weer mee. want dit is niet goed voor mijn humeur