Toon posts:

HDD Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan zo'n een ding aan te kopen .

Kan iemand vertellen waar ik best op kan letten bij de aankoop hiervan ?
Je vind er niet veel info over op i-net .
In Belgie zijn er zelf geen grote pc-shops die deze verkopen .
Vind ze enkel op pixmania en dat zijn franse merken heb ik de indruk , waar ik dan op die franstalige site's niet veel bruikbare info vind .

thnx

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:05:
Ben van plan zo'n een ding aan te kopen .

Kan iemand vertellen waar ik best op kan letten bij de aankoop hiervan ?
Je vind er niet veel info over op i-net .
In Belgie zijn er zelf geen grote pc-shops die deze verkopen .
Vind ze enkel op pixmania en dat zijn franse merken heb ik de indruk , waar ik dan op die franstalige site's niet veel bruikbare info vind .

thnx
* Aansluitingen: VGA, DVI, HDMI
* Ondersteunde video-formaten: VOB, AVI, MPEG, ...
* Ondersteuende ondertitels: SMI, SRT, ..
* Ondersteunde audio-formaten: MP3, WAV, OGG, ...
* Grootte van de schijf: 80 - 500GB

Op de Pixmania website vind je idd een aparte sectie voor externe multimedia harde schijven, maar als je wat googled kan je genoeg webwinkels vinden die dit ook aanbieden hoor. In de huidige Carrefour reclamefolder staat er als ik me niet vergis een iDream Multimedia 80GB HD USB2, VGA uitgang, afstandsbediening en kaartlezer als ik me niet vergis, maar ik geef toch liever een beetje meer voor eentje met DVI of beter nog HDMI. Langs de andere kant lijkt het me wel een vrij goedkope oplossing €99.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord .

Waar ik ze kan vinden is op zich geen probleem .

Wel waar ik op moet letten . Zoals je reeds melde de uitgangen , bestandtypes die hij kan afspelen en dergelijke . Dat is wat me intereseert . Had ook al begrepen dat het NTFS moest zijn en geen FAT32 . Als er nog zo'n dingen zijn die ik moet weten , please tell me .