Toon posts:

Wat is de beste Laptop tas

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Zoals sommige hebben gezien heb ik al een topic geopend waarin ik goede beveiliging vraag voor mijn laptop.
Nu zoek ik niet alleen goede gadgets om mijn Laptop te beschermen maar zoek ik ook een tas.

Nu is mijn vraag:

Wat is de beste laptop tas voor een 17" hp dv9000?
Mijn budget ligt op 150 euro.

Met vriendelijke groet,
Ronald

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 12:47 ]

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
euh... beetje meer info mag ook wel

wat wil je er nog meer instoppen?
hoe stootbestendig moet t zijn?
op slot te zetten?
hoe zwaar mag t zijn?

ultiem is natuurlijk gewoon een stalen koffer halen bij de gamma, met schuimrubber bekleden en vormen voor je laptop dr uit snijden. kun je m van 2 verdiepingen laten pleuren en dan overleeftie t nog. ook lekker op slot te zetten, maar wel zwaar, hard en onhandig natuurlijk (geen rugzak ofzo)

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 20:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Mr Alfabet schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:09:
euh... beetje meer info mag ook wel

wat wil je er nog meer instoppen?
hoe stootbestendig moet t zijn?
op slot te zetten?
hoe zwaar mag t zijn?

ultiem is natuurlijk gewoon een stalen koffer halen bij de gamma, met schuimrubber bekleden en vormen voor je laptop dr uit snijden. kun je m van 2 verdiepingen laten pleuren en dan overleeftie t nog. ook lekker op slot te zetten, maar wel zwaar, hard en onhandig natuurlijk (geen rugzak ofzo)
whahah iets zegt me dat de ts op zoek is naar een massaproduct iets al een kwaliteits samsonite tasje

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
kijk eens hier: [Transport] Neem je *book mee

Daar wordt ook wel veel gesproken over crumpler tassen.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 21:15

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Beetje info mag idd ook wel, boeit het de TS niet of het eruitziet als een standaard laptop tas (met de kans op dat je sneller beroofd wordt), of wil je voor een oplossing van een sleeve + onopvallende tas gaan.

Het feit dat het om een 17" laptop gaat beperkt de keuze natuurlijk ook wel weer, want dat is een formaat wat niet zomaar in de gemiddelde tas past.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De topicstart getuigt niet van enige eigen inzet. Aangezien het hier op GoT wel de bedoeling is dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent gaat dit topic dicht.

Lees ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even goed door, dan weet je een beetje wat de bedoeling is hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.