Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Orange account site

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze roep ik iedereen op die problemen ondervindt bij het inloggen in "OrangeWorld-mijn account"
Ik maak het nu werkelijk waar voor de derde keer mee dat bij het verstrijken van mijn maandelijkse bundel opeens de data-site WEL toegankelijk is. telkens als de maandelijkse bundel-tijd half verstreken is gaat de "boel" op slot bij Orange en kan je niks meer checken!!!!!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sowieso ligt de Orange site er veel uit. Vaak krijg ik een melding dat ze druk bezig zijn met het verbeteren van de website. Daarnaast is de site enorm traag. Qua dataverkeer kan ik er niets over zeggen, dat kan mijn telefoon niet eens aan.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:46:
Bij deze roep ik iedereen op die problemen ondervindt bij het inloggen in "OrangeWorld-mijn account"
Ik maak het nu werkelijk waar voor de derde keer mee dat bij het verstrijken van mijn maandelijkse bundel opeens de data-site WEL toegankelijk is. telkens als de maandelijkse bundel-tijd half verstreken is gaat de "boel" op slot bij Orange en kan je niks meer checken!!!!!
Ik maak idd vaak mee dat in ieder geval de dataverbruik- pagina niet werkt en niet te controleren is. Maarreh... wat wil je precies met je oproep?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:45
Ik heb ook welleens geprobeert om mijn rekening online te beijken (mobiel), maar dat is ook nog nooit gelukt. Zelfde verhaal bij mijn vriendin.

Verwijderd

Topicstarter
Zowieso wil ik proberen respons te krijgen bij Orange betreffende het probleem.
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Ik maak idd vaak mee dat in ieder geval de dataverbruik- pagina niet werkt en niet te controleren is. Maarreh... wat wil je precies met je oproep?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
My-life schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:54:
Ik heb ook welleens geprobeert om mijn rekening online te beijken (mobiel), maar dat is ook nog nooit gelukt. Zelfde verhaal bij mijn vriendin.
Dit lukt mij wel. De site is vaak wel vrij traag.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:08

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb gisteren nog met de KS gebeld omdat ik ook niet op mn account kon (lang laden, leeg scherm).
Hij erkende dat er problemen mee waren en al meerdere telefoontjes erover had gehad. Voor elke klacht maken ze een ticket aan en als het goed is werken ze er aan.

Edit: vanochtend kon ik op m'n account. Nu ook, alleen wat trager.

[ Voor 11% gewijzigd door SayWhatAgain! op 27-08-2007 13:01 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:45
Yohan schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:57:
[...]

Dit lukt mij wel. De site is vaak wel vrij traag.
Mij nu ook :D . Is in de afgelopen anderhalf jaar nog nooit gelukt. Ziet er best mooi uit. Uitgebreide specificaties. Kan ik eingelijk eens kijken waar al dat tegoed van me vriendin heen gaat.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19
Nadat het er gisteren weer uit lag, werkt het inmiddels weer. Ik kon er vervolgens achter komen dat Orange voor een aantal gesprekken van 2 of 3 seconden (voicemail en dan ophangen) even een euro heeft afgetikt terwijl ik Letland was. Ik begin minder en minder een fan te worden :(

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

MrAngry schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:22:
Nadat het er gisteren weer uit lag, werkt het inmiddels weer. Ik kon er vervolgens achter komen dat Orange voor een aantal gesprekken van 2 of 3 seconden (voicemail en dan ophangen) even een euro heeft afgetikt terwijl ik Letland was. Ik begin minder en minder een fan te worden :(
En de berekende tarieven zijn anders dan hier vermeld?
Anders zie ik het probleem niet zo. Ik vind de tariefinformatie op de site best wel uitgebreid, dus je had het kunnen weten.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19
SayWhatAgain! schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:24:
[...]

En de berekende tarieven zijn anders dan hier vermeld?
Anders zie ik het probleem niet zo. Ik vind de tariefinformatie op de site best wel uitgebreid, dus je had het kunnen weten.
Ja, ik denk oude tarief, want het is VEEL duurder dan daar vermeld, maar wat me vooral echt irriteert is dat je hem over hoort schakelen naar de voicemail van de ontvanger, dan gelijk ophangt en dat je dan een gesprek van 1 seconden op de rekening hebt staan en 1 minuut betaald :(
Ik weet dat zo werkt hoor, daar niet van, maar het is zo vervelend om er zelf mee te maken te krijgen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Hmm ja kan zijn dat de tarieven laatst gewijzigd zijn. En het is inderdaad vervelend dat het zo werkt, maar dat gaat volgens mij overal zo. Wat ik ieg doe in het buitenland is mijn eigen voicemail uitzetten, want daar wordt je ook niet vrolijk van.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:16
Zeer irritant dat 'Orange Mijn Account' inderdaad. Ontzetten traag, en onderdelen werken regelmatig niet. Of gewoon nooit :?

Bijvoorbeeld als ik mijn dataverkeer wil checken krijg ik continue de melding:
"Geen gegevens beschikbaar
Technische fout."

Net weer even gechecked. En jahoor. Weer die melding. Ik heb nooit fatsoenlijk mijn dataverbruik kunnen bekijken daar. Alleen achteraf op de rekening (Ik zit wel altijd binnen de bundel gelukkig). Erg kwalijke zaak vind ik dat, dat kun je gewoon niet maken.
Pagina: 1