Toon posts:

[Exchange 2000] Fout 80040E19 bij openen Public Folders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem na het overzetten van Exchange naar een nieuwe server.

Oude server
Windows 2000 Server (PDC)
Exchange 2000

Nieuwe server
Windows 2003 R2
Exchange 2000

De volgende stappen heb ik genomen:

- Windows 2000 klaargemaakt om te werken met Windows 2003 server
- Exchange geinstalleerd naar gelijke patchversie op de nieuwe server
- Store oude server verwezen naar de nieuwe server
- Public folders laten repliceren naar de nieuwe server, dit is op het eerste gezicht goed gegaan, alleen kan ze dus niet openen.
- Mailboxen gemoved

Alles leek goed te zijn gegaan. Ik kan Outlook overal starten, deze configureerde zichzelf direct naar de nieuwe server. Ook de public folders die zijn aangemaakt kan ik benaderen in Outlook.

Nu is het probleem dat ik in de ESM de public folders niet kan openen omdat ik fout 80040E19 krijg. Ook OWA krijg ik niet aan de praat in IIS6, ik krijg hier error 404 page not found.

Het volgende heb ik al geprobeerd:

- Error Message When You View Public Folders in Exchange System Manager
- You Cannot Expand Public Folders Through Exchange System Manager
- You receive an "80040E19" error message when you try to connect to public folders by using Exchange System Manager
- IIS gechecked aan de hand van een bestaande klant met dezelfde situatie
- Als ik in de ESM de Public Folders koppel aan de oude server dan krijg ik het lijstje wel netjes.

Ik heb Exchange nog niet verwijderd van de Windows 2000 server. Wel heb ik de services allen gestopt. Er staan dus nog 2 servers in de ESM.

Is er een mogelijkheid om de Public Folder Store helemaal opnieuw op te laten bouwen. Dus inclusief system folders?

Iemand nog suggesties?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je move all replica's gedaan voor de public folders? Of heb je ze enkel met de nieuwe server laten repliceren? Blijft de oude server nog in de lucht? Duurt soms héél lang voordat de public folders over zijn. Verder alle Exchangespecifieke rollen ook verplaatst? RUS enzo...
Misschien handig: Description of a software update that configures Exchange 2000 Server to notify you if you try to delete a public folder that contains replicas

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Hoe heb je exchange 2000 geinstalleerd gekregen op die windows 2003 server? Dat zou niet moeten werken en is unsupported:
You Cannot Install Exchange 2000 on a Computer That Is Running Windows Server 2003