[hotmail] hoe uitgelogd te raken

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:47
dit zal best wel een newbee vraag zijn, maar ik heb weinig verstand van cookies etc. Een vriendin van me checkte hier altijd haar hotmail, maar durft dat nu niet meer. Als ze namelijk klaar is en op uitloggen drukt en Firefox afsluit....en uur later weer inlogt blijkt ze nog steeds ingelogd te zijn.... Hoe kan ze zekerzijn dat ze echt uitgelogd is ,en ik er niet bij kan komen? Ze zegt dat in het internetcafe ze wel echt uitgelogd raakt, ik neem aan dat ze daar IE hebben... Ze durft hier nu ook niet meer met haar UvAId op Surfspot in te loggen.

ps. jaja ik heb al ruzie gemaakt over de vertrouwenskwestie, maarja... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 27-08-2007 12:34 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Niet zo maar de browser afsluiten, maar rechtsboven in het knopje gebruiken om uit te loggen :P

Anders wordt het knopje verdrietig, hij is daar niet voor niks...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij het inloggen kun je toch gewoon zo'n vinkje uitzetten met 'remember me' oid ?

• Sjah
Nee hoor dat heb je bij hotmail niet

@motrax: die vriendin zegt dat ze op uitloggen drukt, en vervolgens Firefox afsluit....

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:37:
Nee hoor dat heb je bij hotmail niet

@motrax: die vriendin zegt dat ze op uitloggen drukt, en vervolgens Firefox afsluit....
Als ze inlogt via www.hotmail.com of www.hotmail.nl kan ze kiezen om haar te onthouden en ook of het wachtwoord onthouden moet worden. En als je klaar bent met hotmail op uitloggen klikken.

• Sjah
Ze kiest ervoor om haar email-adres te laten bewaren/ww niet, en nogmaals : ze klikt op uitloggen, maar hotmail blijkt een uur later toch nog zo toegankelijk te zijn, hoe kan dat nou?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:
Ze kiest ervoor om haar email-adres te laten bewaren/ww niet, en nogmaals : ze klikt op uitloggen, maar hotmail blijkt een uur later toch nog zo toegankelijk te zijn, hoe kan dat nou?
Op een of andere manier word haar hotmail sesie niet afgesloten. Je kan er voorkiezen om voor hotmail geen cookie te laten maken ?

Verwijderd

Kan je niet gewoon de firefox cookies weggooien?

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Misschien vult Firefox haar gegevens automatisch opnieuw in.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:03

DataGhost

iPL dev

Werkt alles dan nog? Zeker weten dat het geen cache is?

• Sjah
Dat weet ik niet zeker, maar het blijft vreemd dat ik (als ik zou wilen) alhaar email kan inzien.

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-04 12:36
gewoon even ctrl-shift-del drukken in firefox :P (dan zijn al je cookies en inlogegevens echt weg)

[ Voor 34% gewijzigd door HammerT op 27-08-2007 13:21 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:50

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Firefox heeft in het tools menu een optie "clear private data" optie die als je maar genoeg opties aanklikt cookies en cache leeggooid.

/spuit e11: ^^ dat van hammer dus

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 27-08-2007 14:45 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1