Toon posts:

[Win2k3 x64] recover system state

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het nabootsen van een disaster recovery.

Dus heb ik op afwijkende hardware een identieke installatie gemaakt van de huidige domain controller. alleen als ik de system state heb terug gezet, de benodigde driver opnieuw heb geïnstallerd en daarna reboot verlies ik tijdens het starten van de services alle controle over het systeem. hij reageert dus niet meer op de input van muis, toetsenbord of remote desktop.

op deze server draait ook exchange server 2007. deze heb ik ook geïnstalleerd ivm het gebruik van de AD. ook alle server rollen zoals IIS, DHCP, DNS enz die op de originele server zijn geinstalleerd heb ik ook meegenomen binnen de recovery omgeving.

ondernomen stappen:
  • werkstation (Dell Dimension 9200) geinstalleerd als windows server. volledig up to date
  • alle server rollen zoals IIS, DHCP, DNS, AD enz geinstalleerd op de replica
  • Exchange server 2007 geinstalleerd. volledig up to date
  • de volledige systemstate gerecoverd met NTbackup.exe
  • systemstate naar een alternatieve locatie gerestored
  • na restore alle benodigde drivers zoals chipset, netwerk en raid controller.
Gebruikt informatie:Al deze boven gemoende installaties staan ook op de originele server. deze server is een Dell PowerEdge 840.

ik vraag mij dus af wat ik vergeet of domweg niet goed doe.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 09:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er helemaal niemand ervaring met het terug zetten van de systemstate van Windows Server 2003??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoe heb je dat precies gedaan? Je hebt wel je gehele driverset voor de nieuwe server geinstalleerd voordat je begon met klonen? Wat is precies je doel? Wat heb je al ondernomen om dit op te lossen?

Topic binnen 24 uur omhoog halen als er niemand heeft gepost zien we liever niet, zou je voortaan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif willen gebruiken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters