Draadloos netwerk traag beschikbaar in winxp

Pagina: 1
Acties:

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03 06:57
Sinds een paar dagen duurt het ontzettend lang voordat mijn draadloze netwerk verbinding opstart. Het icoontje rechts in de taakbalk was normaal meteen actief na opstarten, maar dat duurt nu minimaal 1 minuut. Internet explorer opstarten lukt pas als de adapter actief is.

Vriend van me heeft mijn computer even aan zijn ADSL gehangen, en heeft daarvoor een Siemens USB modem moeten installeren. Zelf heb ik Orange (maak dus draadloos verbinding). Ik heb dat USB modem gedeinstalleerd, maar denk dat die toch wel iets met de vertraging heeft te maken.

Opnieuw mijn Dell wirelesscard installeren versnelde de boel ook niet.

Iemand tips?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Welkom op GoT, lees even de forum regels door, want met 7 posts totaal waarvan een aantal een eigen topic is gaat het niet helemaal goed.

[OT]
Misschien kun je systeemherstel gebruiken om je computer terug te zetten naar een datum voordat het zich voordeed.

• kesj
My-life schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:31:
Welkom op GoT, lees even de forum regels door, want met 7 posts totaal waarvan een aantal een eigen topic is gaat het niet helemaal goed.

[OT]
Misschien kun je systeemherstel gebruiken om je computer terug te zetten naar een datum voordat het zich voordeed.
Maar als ik terug ga naar een datum voor het probleem, raak ik dan bestanden kwijt die daarna zijn aangemaakt? Of komen er bestanden terug die ik inmiddels verwijderd heb? Of wordt puur het systeem hersteld?

En wat bedoel je met de forumregels doorlezen? Wat doe ik fout?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Nee bestanden worden niet verwijderd of terug gehaald. Als je systeemherstel gebruikt om de Pc terug te zetten kun je hem zelfs ook weer vooruit zetten.

Je doet niet direct iets verkeerd, maar bijvoorbeeld bovenstaande vraag kun je makkelijk zelf opzoeken. Meer initiatief van de TS is wel gewenst.

Als je bovenaan met de muis op de knop 'FAQ' gaat staan zie je een lijstje met items die je eerst door moet lezen voordat je zelf een topic opent.
BalusC heeft je dit ook al een keer genoemt: BalusC in "Waar Verbatim DVD+DL in Amsterdam?"

• kesj
My-life schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:06:
Nee bestanden worden niet verwijderd of terug gehaald. Als je systeemherstel gebruikt om de Pc terug te zetten kun je hem zelfs ook weer vooruit zetten.

Je doet niet direct iets verkeerd, maar bijvoorbeeld bovenstaande vraag kun je makkelijk zelf opzoeken. Meer initiatief van de TS is wel gewenst.

Als je bovenaan met de muis op de knop 'FAQ' gaat staan zie je een lijstje met items die je eerst door moet lezen voordat je zelf een topic opent.
BalusC heeft je dit ook al een keer genoemt: BalusC in "Waar Verbatim DVD+DL in Amsterdam?"
Ok, das helder.

Heb het probleem inmiddels opgelost met je tip. Thanks daarvoor.