1 is wat nietszeggend, imho. Ik heb alleen te weinig foto-skills om daar een tip over te geven
2 vind ik mooooi. Het grijs-achtige van het beeld is mooi, ook icm de achtergrondkleur die door de onscherpte toch niet afleidt.
3 Het is geloof ik wel duidelijk waar je de nadruk op wil leggen... Hij heeft niet zulke spiffy colours
4 Vind ik weer heeel mooi. De blur in de lucht is prachtig, zeker zoals zij haar hand naar boven heeft. Het is alsof ze de wolken wil aaien of iets dergelijks. Zeer mooi.
5 Vind ik een beetje minder. Misschien was hij met een wat scherpere achtergrond mooier geweest.
6 Leuk

Leuk onderwerp, ze staan er leuk op, hebben een leuke pose en het contrast met de achtergrond accentueerd het allemaal nog wat

Eén van de beste! (imo

)
7 Ook mooi

Je hebt het geel er denk ik mooi op gekregen. Netjes
8 Is ook erg netjes en mooi. De wolken lijken wel wat 'uitgebeten' ofzo... Beetje witjes...
9 Vind ik iets minder. Ik heb het idee dat je haar meer onderdeel van de blauwe lucht met witte wolkjes wilde maken, maar dat is niet helemaal gelukt. Misschien van een iets grotere afstand en een klein beetje onscherp op haar jurk-kleding-dinges?
10 Topfoto ^^ imho: de kleuren zijn mooi, de uitsnede is goed, scherpte-diepte is helemaal oké! Absoluut de beste van de tien

(hoewel het onderwerp natuurlijk wel wat meehelpt. Over het onderwerp gesproken... Ik zou bijna een opmerking maken over spelen met curves... Laat ik dat maar niet doen ^^

)