Webhosters met SSH toegang

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb via webhosters.nl als een heleboel webhosters bekeken en er ook al een aantal apart gemaild, maar de meesten geven geen SSH toegang en de mogelijkheid om symlinks aan te maken. Nadeel van webhosters.nl is dat je niet op deze twee criteria kunt selecteren (wel op SSH toegang maar dan krijg je vooral niet-reseller hosters terug). Vandaar mijn vraag: wie kent er een betrouwbare webhoster met servers fysiek in Nederland, waar ik bij een reseller pakket SSH toegang heb en symlinks mag aanmaken?

[ Voor 7% gewijzigd door Reveller op 27-08-2007 01:11 ]

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 18:06

iMars

Full time prutser

flexservers.nl geeft ssh ondersteuning. maar weet niet hoe kwalitatief goed ze zijn.

Koop hier mijn P1 reader :)

Verwijderd

Volgens mij geeft pcextreme.nl ook SSH toegang.

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 13:22

elsegre

Ti 3Al-2.5V

XS4ALL

De servers staan aan de Zuid-as in Amsterdam.

Symlinks --> yep.

No news is bad news.

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Ik weet niet precies wat je budget is, maar ik zit bij solidhost. Dit is een erg betrouwbare host met heel goede service (dag en nacht binnen een kwartier antwoord).

Daar kun je een vps krijgen vannaf +- 40 euro (per maand). Dan heb je een eigen virtuele server, met ssh root toegang. Kijk maar eens op http://www.solidhost.com/products/linux-vps/

Ze zijn niet goedkoop maar wel erg goed. Staat niet in verhouding met de strato vps'en

Opleiding Brandveiligheid

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 09:51
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:55:
Volgens mij geeft pcextreme.nl ook SSH toegang.
yep deze heeft idd ook ssh toegang op verzoek, ik ben er erg goed over te spreken, nog nooit problemen gehad op deze servers en goed te betalen (€ 1,25 p/m).

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb net zelf een reaktie gehad van Neostrada. Zij bieden ook SSH toegang. Ze lijken me een goede partij; heeft iemand er ervaring mee?

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Pagina: 1