Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internetbrowser gsm kan niet overweg met websites van frames

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Goedendag,

Mijn gsm, een nokia 9300i, kan de website van outlook web acces niet openen, omdat deze werkt met frames en de nokia 9300i dat blijkbaar niet ondersteunt. Ik heb ook een nokia E60 en die heeft er geen problemen mee.

Is dit probleem telefoonafhankelijk of is er bepaalde software te downloaden waarmee dit wel kan?
Overigens is mijn nokia 9300i gesneuveld en overweeg ik een nokia E90 of een HTC Touch aan te schaffen. Heeft iemand enig idee of deze toestellen wel met websites met frames overweg kunnen?

Ik hoor het graag.

Groeten,
Gerard

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het omgaan met frames is browserafhankelijk. De meeste huidige smartphones kunnen wel met frames overweg.

Als je een HTC Touch of E90 aan wil schaffen: Die hebben beide de mogelijkheid om met een exchange server te synchroniseren, zodat je je mail bijvoorbeeld met de op de telefoon ingebouwde emailclient kunt lezen.

Verwijderd

Probeer eens opera mini, te vinden op google. Die kan wellicht nog wat doen met je issue, maar over het algemeen zijn websites geschreven voor de meest gangbare browsers. Mobiele browsers tellen vaak niet mee, want als je frames gaat resizen op een mobiel schermpje blijft er niets meer van je text en dergelijk over ;)

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:14

tijmeng

Panasonic 7J

mini.opera.com/beta

Top browser. kan alles en werkt echt fijn. Outlook webaccess en internetbankieren enz werken bij mij

Verwijderd

tijmeng schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:01:
mini.opera.com/beta

Top browser. kan alles en werkt echt fijn. Outlook webaccess en internetbankieren enz werken bij mij
Ik kan er juist niet mee inloggen op onze outlook web access. Na de inlogprompt opent hij niet OWA maar de laatst bezochte internetpagina, heel vreemd.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:38

ralpje

Deugpopje

Waarom niet Outlook Mobile Access bezoeken, of gewoon rechtstreeks met je exchange-server syncen via activesync over gprs?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Pagina: 1