Euj,
Ik zag dat er meer topics zijn die over inconsistentie gaan bij NTBackup, maar klein detail hier: Het gaat om een backup naar een 2e harde schijf.
Ik heb recentelijk de server opnieuw geïnstalleerd. Voordat ik daar mee bezig ging heb ik van de data directories met NTBackup een simpele backup gemaakt, zonder al te veel toeters en bellen. Nou gaat vrijwel alles goed bij het terugzetten, behalve de belangrijkste datamap (waar belangrijke documenten etc in zitten).
Halverwege het restoring-proces krijg ik de melding "Inconsistentie in het aangevraagde back-upbestand". Hoe krijg ik nou mijn data weer terug?
Ik heb alle functies al geprobeert, oorspronkelijke locatie, andere locatie, alles in 1 map... maar steeds blijft hij ongeveer halverwege (steeds op een ander punt) hangen.
Ik hoor het graag nog voor morgenochtend

Ik blijf vannacht doorwerken aan de server, en zal dit topic even in de gaten houden
Peter
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | ASUS Prime OC 9070XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95