Toon posts:

Vroegah!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe layout alles netjes en mooi, alleen een ding. Hoe krijg ik het voor elkaar om net zoals vroeger alleen de koppen van het vorige en volgende artiekel te zien. Nu zie je soms 3 of 4 koppen en de koppen die je krijgt te zien zijn ook niet chronologische gesorteert.

Hoe krijg ik die artiekel koppen zoals vroegah? Ik vondt het altijd handig om een voor een alle artiekelen af te gaan aan de hand van de koppen. Nu kan dat niet meer omdat je dan van alles mist.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:43

crisp

Devver

Pixelated

Je moet de grijze linkjes volgen, deze zijn cross-channel. De gekleurde links geven het volgende/vorige artikel in hetzelfde channel weer.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reply.

Dit werkt niet zoals ik het wil (zoals vroegah).

Bijvoorbeeld de 3 laatste bericht op de frontpage zijn:
* 17:22 Filmpiraat moet overstappen van ...
* 15:54 Ophef over 'rootkit' in BioShock
* 13:51 Justitie bestrijdt discriminatie op i...

Als ik begin bij "Filmpiraat moet overstappen van Linux op Windows" dan krijg ik 1 grijze links te zien namelijk "Ophef over 'rootkit' in BioShock". Die heeft dan weer 2 grijze links een daarvan is "Justitie bestrijdt discriminatie op internet met succes". Als ik dan naar dat artiekel ga dan krijg ik maar 1 grijze link te zien en die grijze link gaat weer terug het bioshock artiekel.

Wat ik wil is onafhankelijk van waar of wanneer het is geplaats alle artiekelen in chronologische order af gaan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:43

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:20:
Thanks voor je reply.

Dit werkt niet zoals ik het wil (zoals vroegah).

Bijvoorbeeld de 3 laatste bericht op de frontpage zijn:
* 17:22 Filmpiraat moet overstappen van ...
* 15:54 Ophef over 'rootkit' in BioShock
* 13:51 Justitie bestrijdt discriminatie op i...

Als ik begin bij "Filmpiraat moet overstappen van Linux op Windows" dan krijg ik 1 grijze links te zien namelijk "Ophef over 'rootkit' in BioShock". Die heeft dan weer 2 grijze links een daarvan is "Justitie bestrijdt discriminatie op internet met succes". Als ik dan naar dat artiekel ga dan krijg ik maar 1 grijze link te zien en die grijze link gaat weer terug het bioshock artiekel.

Wat ik wil is onafhankelijk van waar of wanneer het is geplaats alle artiekelen in chronologische order af gaan.
ahja, als het eerstvolgende eerdere bericht in hetzelfde channel staat dan is hij natuurlijk niet grijs :P

Dus rephrase: je moet de eerste link hebben die voorzien is van een "pijltje naar beneden" (Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/bullets/arrow_down_gray.gif of Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/bullets/arrow_down.gif)
Indien er 2 "eerdere artikelen" worden weergegeven dan is het de bovenste van die twee (en die link zal dan dus grijs zijn en voorafgegaan worden door de channel-naam), als er maar 1 eerder artikel wordt aangeduidt dan heb je weinig keus :P

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Aaah jah, dat is wat ik zocht.
Pagina: 1