Toon posts:

Limewire pro 4.14.8 op vista werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 2.473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een computer met windows vista en limwire pro. Op de firewall van zonealarm is alles geallowd en de windows firewall staat uit, als ik limewire pro 4.14.8 open dan heeft hij 1 streepje verbinding en dat is het. Hij kan helemaal niks zoeken.
Via google heb ik al naar oplossing gezocht, firewall die de boel tegenhoud en dat soort dingen.
Maar op mijn vorige computer met windows xp en limewire pro 4.12.6 en ook deze firewall deed het allemaal wel, enigste wat verandert is de versie en de windows. Maar ik heb naar mijn idee alles goed ingesteld, waarom verdomt hij het dan nog?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die wil of kan reageren en mij kan helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, iemand hier? :P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hangt de pc rechtstreeks aan internet, heb je eventuele poorten wel gemapt?
32 of 64bits Vista? Limewire zou wel moeten werken: http://www.limewire.org/blog/?p=207

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
Ik neem aan dat je Limewire gekocht hebt ;) Aangezien het pro is. Dus dan kan je het beste contact opnemen met de mensen van Limewire zelf.

Verder kun je misschien Limewire een keer proberen te herinstalleren, of probeer eerst de gewone versie en installeer daarna de pro versie eroverheen.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker heb ik limewire gekocht, en de poort voor limewire staat idd open, windows vista is 32 bits, programma zelf start op, maakt 1 streepje verbinding en thats it. Ook op de firewall staat ie aangevinkt, en herinstalleren helpt ook niet.
Dusja, ik weet niet wat het probleem kan zijn 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 14:23 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hier geen centje pijn. Over een oudere versie heen geïnstalleerd, en alle nog openstaande downloads werden zelfs nog onthouden. Vista business 32 bit, verder geen aparte firewall geïnstalleerd.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
En als je de firewall voor 30 seconde geheel uitzet.. werkt het dan wel, of dan nog niet? zo niet, ligt het niet aan je firewall.. zo ja, ligt het dus wel aan je firewall en zul je nog eens goed er naar moeten kijken.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:28

Arethusa

Niet die server

Zou je de eventuele oplossing hier kunnen posten. Ik ken mensen met vergelijkbare problemen.

Edit: Tijdens het posten van dit bericht wilde je nog contact op nemen met Limewire, na je edit ben ik daar niet meer zo zeker van. Hopelijk volgt de oplossing vanuit dit topic of anders vanuit Limewire.

[ Voor 120% gewijzigd door Arethusa op 29-08-2007 14:29 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Net zonder firewall, ook geen resultaat.
Contact met limewire zelf word moeilijk omdat mijn engels kort gezecht echt zwaar slecht is, ik hoopte op een nederlandse site, maar nee hoor...
Dusja, hopelijk kan iemand die een soort gelijk probleem heeft gehad met limewire zeggen hoe hij dat heeft opgelost of iemand anders met een idee komen.

Edit: ik ga het nog wel eens proberen met een verse gratis versie te downloaden, maar ik verwacht dat daar geen verschil mee in moet zitten...
Edit2: zelfde verhaal, krijg 1 streepje en als je dan je muis een tijdje op die verbindingsbalkjes houd zecht hij "Er word nu verbinding met het netwerk gemaakt".
En dat verbinding maken lukt dus niet... Dus er zit toch ergens wat fout...
De zonealarm firewall staat goed, de windows defender krijg ik niet uitgeschakeld of verwijderd oid, de windows firewall betwijfel ik maar daar is geen doorkomen aan, werkt voor geen meter, de router staat goed ingesteld(heeft daarmee geen problemen gegeven).
Dusja, denk toch in windows zelf een probleem, en dan verwacht ik de defender of die firewall....
En die 2 dacht ik juist uit te hebben geschakeld via services, maar die stomme dingen starten zichzelf toch weer op...

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 18:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:47
Hier ook geen problemen (Vista Business 32Bit). Ik denk toch dat het je firewall is. Heb je het programma toegevoegd aan "uitzonderingen" in je firewall(s)?

Verwijderd

Topicstarter
Jup, is allemaal toegestaan.
Ook aan uitzondering toegevoegd, gewoon alles.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het niet alleen bij limewire, maar bij alle downloadprogramma's. Ik kan zelfs niet meer internetten als ik limewire opstart, msn blijft wel werken. Op internet heb ik nog geen oplossing kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog een...
En er zijn er meer met dit probleem.
Ik betala inmiddels niet meer voor limewire en ben nu aan het klooien met de gratis versie. Maar ik krijg het niet draaiend. Dezelfde versie werkt op de xp computer hiernaast wel, maar op deze hp met vista computer doet hij niks...
Pagina: 1