2 schermen op ATI 9550

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 08:15
Ik heb 2 schermen op me pc en ik gebruik nu het programma Ultramon. Alles werkt harstikke goed maar toch blijf ik op 1 ding steken. Als ik op me 1e scherm een spel opstart kan ik niet naar me 2de scherm met de muis om bijv. te msn-en. Ik zou graag willen weten of daar een functie voor is in Ultramon of dat ik een nieuw programma moet downloaden. Ook is het irritand als ik rechts op me beeldscherm msn heb en een venster open dan opent die op het scherm links, ook dit zou ik graag willen vragen.

Kunnen jullie me hier mee helpen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Onmogelijk, een game 'eist' je muiscursor op. De meest handige oplossing is in windowed mode spelen, en alt-tabben.

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 08:15
Ok, dat is dan jammer. Maar mijn 2e vraag was als ik msn op mijn 2e scherm open en ik open een chatvenster dan komt die op het andere scherm, ik wil graag dat dat dan ook op me 2e scherm opent,

Kan dit?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat had je zelf precies gevonden? Volgens mij kun je met Ultramon bepaalde applicaties en toepassingen aan een monitor koppelen, dus zou ook dit moeten kunnen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit zijn vragen die regelmatig langs komen, ga ajb even op zoek en kijk of je hier antwoorden op kunt vinden :)

Dit topic is gesloten.