Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prepaid GPRS(only) provider*

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-11 18:41
Ik weet niet of het bestaat, maar ik ben eingelijk op zoek naar een GPRS provider, die los staat van je abbonement. Klinkt misschien een beetje raar vandaar mijn situatie:

Op dit moment zit ik bij Simyo, helaas biedt Simyo geen GPRS aan, maar wil toch wel af en toe via de GSM op internet om software te downloaden. Maar dat kan nu dus helaas niet... Heeft iemand hier een oplossing voor? (zonder te zeggen dat ik naar bijv. Telfort moet gaan of zow...)

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 28-08-2007 10:19 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-10 01:35
simyo is een dochterbedrijf van kpn, maar waarschijnlijk wordt het niet aangeboden.
ik denk ook dat simyo alleen het gsm netwerk gebruikt (dat heb ik ook eens gehad), maar je kan ze altijd vragen ;)

Verwijderd

en wat heb je zelf al gezocht?

misschien naar www.ikhoudjehandjevast.nl gaan?

Het klopt dat `ie zelf wel en beetje beter had mogen zoeken, maar dit is nou ook weer niet nodig.

[ Voor 42% gewijzigd door Ginz op 28-08-2007 10:17 ]

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 18:16
Simyo biedt inderdaad geen GPRS... misschien kun je via een site de instellingen naar je mobiel sturen, voor WAP via GSM... dit zou wel moeten werken, alleen je betaalt gewoon 15 cent per minuut + 7 cent starttarief, en niet voor de hoeveelheid data...
Een goed alternatief is Lowcall.. geen abonnementskosten en een GPRS tarief van 1.50 per MB.. let wel op de 8.50 activatiekosten voor GPRS activeren!!

Verwijderd

T-mobile sim only?

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 15:29
Henkie-Jan schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:00:
(zonder te zeggen dat ik naar bijv. Telfort moet gaan of zow...)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Das leuk en aardig, maar het is niet mogelijk om een 'apart' data-abonnement te nemen naast je huidige provider. Dus de enige opties die hij heeft zijn, of GPRS activeren, of WAP gebruiken, of een andere aanbieder nemen.

Tesla Model Y RWD (2024)

• maarud
  • Laatst online: 14-11 21:15
--MeAngry-- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:03:
[...]

Das leuk en aardig, maar het is niet mogelijk om een 'apart' data-abonnement te nemen naast je huidige provider. Dus de enige opties die hij heeft zijn, of GPRS activeren, of WAP gebruiken, of een andere aanbieder nemen.
inderdaad, vziw kan dit idd niet. wat je zou kunnen doen is www.lowcall.nl, supergoedkoop internet, goedkoop bellen en smsen, en gratis nummerbhoud.... wat wil je nog meer? wat maakt het uit bij welke aanbieder je zit?

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 02-11 18:41
Mja, ik was dus benieuwd of er toevalig een andere oplossing was. Maar helaas niet dus. Lowcall is ws wel een oplossing. :)
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:14:
en wat heb je zelf al gezocht?

misschien naar www.ikhoudjehandjevast.nl gaan?
:/ Uiteraard heb ik op internet gezocht of er zow iets was, en heb ik ook geprobeert met de KPN GPRS instellingen. Ook heb ik Simyo gemaild met als antwoord:
Er zijn momenteel geen plannen om GPRS in te de toekomst aan te bieden via Simyo.nl.
Helaas dus, ben best bereid om eenmalig(net als bij Lowcall) activatiekosten voor GPRS te betalen. :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 23:04
Pak rabobank mobiel.

10 euro per maand, prepaid, 750mb datalimiet, mag gebruikt worden als modem.
Pagina: 1