Ik draai nu al een heel tijdje met dit systeem wat zeer stabiel draait en alles lekker kon draaien tot de laatste weken
Dit zijn de specs:
Msi Neo2 nforce 3 ultra
Amd 3000+ winchester ( niet overklokt ) waterkoeling
2x512mb 400mhz van MDT
6800GT agp van XFX met Zalman v900
Samsung 206BW
Nu draai ik Half Life 2 met alles op zijn hoogst in 1680 x 1050 maar de nieuwe Medal of Honor demo of Bioshock demo draait amper in 800x600 met alles op low
Nu wil ik nog geen nieuw systeem kopen het liefst houdt ik deze nog een jaartje om volgend jaar in de zomer een nieuwe te kopen ( heb net rijbewijs + auto ).
Ik dacht zelf om me cpu weer te overklokken, deze draait zo 2400mhz stabiel met me waterkoeling wat toch al wat zal schelen en dan een andere agp videokaart kopen zoals een x1950GT van rond de 125 euro.
Ik draai windows XP wat ik voorlopig nog zal doen maar sommige spelen houden van veel geheugen Crysis bijvoorbeeld die ik graag wil gaan doen als ie uit is heeft liever 1,5 of 2,0gb geheugen.
Een reepje 512mb geheugen kost nu nog maar 25euro.
Als ik die kaart koop en 1 reepje geheugen kost het me 150euro.
Is dit de moeite waard om die games wel lekker te kunnen spelen ?
Alvast bedankt !
Dit zijn de specs:
Msi Neo2 nforce 3 ultra
Amd 3000+ winchester ( niet overklokt ) waterkoeling
2x512mb 400mhz van MDT
6800GT agp van XFX met Zalman v900
Samsung 206BW
Nu draai ik Half Life 2 met alles op zijn hoogst in 1680 x 1050 maar de nieuwe Medal of Honor demo of Bioshock demo draait amper in 800x600 met alles op low
Nu wil ik nog geen nieuw systeem kopen het liefst houdt ik deze nog een jaartje om volgend jaar in de zomer een nieuwe te kopen ( heb net rijbewijs + auto ).
Ik dacht zelf om me cpu weer te overklokken, deze draait zo 2400mhz stabiel met me waterkoeling wat toch al wat zal schelen en dan een andere agp videokaart kopen zoals een x1950GT van rond de 125 euro.
Ik draai windows XP wat ik voorlopig nog zal doen maar sommige spelen houden van veel geheugen Crysis bijvoorbeeld die ik graag wil gaan doen als ie uit is heeft liever 1,5 of 2,0gb geheugen.
Een reepje 512mb geheugen kost nu nog maar 25euro.
Als ik die kaart koop en 1 reepje geheugen kost het me 150euro.
Is dit de moeite waard om die games wel lekker te kunnen spelen ?
Alvast bedankt !