Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Alleen "om eens een keer niet met een Athlon 64 X2-systeem te komen"?
De enige reden waarom die core 2 duo processor misschien interessant is, als je flink gaat overklokken. Maar dan heb je al het moederbord tegen en dit is een basissysteem. En geen overclock systeem. Als je een systeem wilt samenstellen die goed over te klokken is, maak dan een andere BBG aan.
[ Voor 47% gewijzigd door silmaril8 op 27-08-2007 11:50 ]
Mestreechs volksleed:
Ralph Smeets schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:52:
Beste mensen, het is weer bijna zover: de BBG.
Om eens een keer niet met een Athlon 64 X2-systeem te komen, deze keer een systeem op basis van de goedkoopste Intel-processor met Core 2-core:
Ralph Smeets schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:52:
Voila, op en aanmerkingen hoor ik graag. Wel graag met voldoende onderbouwing
-edit
Te langzaam getypt:
Begint er meer op te lijken ;DRalph Smeets schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:06:
In de testen die ik heb gelezen is de Pentium E2140 zoals deze Core2 Duo heet, ongeveer even snel als de Athlon 64 X2 3600+/3800+. Veel zal het dus niet uitmaken.
--edit2:
AMD vs Intel benchmarks: Budget gevecht
[ Voor 22% gewijzigd door XTREEMRaGE op 27-08-2007 14:17 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
De X2 3800+ is iets sneller dan de E2140 (de X2 3600+ is ongeveer even snel ja). Maar je moet ook niet met de X2 3800+ vergelijken. De X2 4000+ is ook al goedkoper dan de E2140. Daar komt bij dat een goed AM2 moederbord ook al 13 euro goedkoper is: de asus M2A-VM. En deze heeft ook nog eens een van de beste onboard grafische chips onboard (dus dan hoef je geen externe videokaart te kopen). Van dat verschil kan je dan een X2 4200/4400 kopen. Deze zijn wel aanmerkelijk sneller dan de E2140.Ralph Smeets schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:06:
In de testen die ik heb gelezen is de Pentium E2140 zoals deze Core2 Duo heet, ongeveer even snel als de Athlon 64 X2 3600+/3800+. Veel zal het dus niet uitmaken.
Daar komt bij: volgens BalusC website heeft de E2140 geen EIST en geen VT.
Beetje raar dat ze de E2140 vergelijken met de BE2300, terwijl de X2 4000+ zelfs goedkoper is.
De BE2300 processor van AM2 is gemaakt vanwege zijn lage wattage (45 watt). En deze heeft ook nog eens de mogelijkheid zich terug te klokken (CnQ). De E2140 daarentegen verbruikt 65watt en heeft ook, volgens BalusC site, geen EIST (een soort CnQ), dus het is nogal een kromme vergelijking.
[ Voor 32% gewijzigd door silmaril8 op 27-08-2007 14:36 ]
Ik weet dat het niet een overclock-systeem is, maar in hoeverre is het mogelijk om het op te schroeven?
2.4 GHz levert al een flinke prestatiewinst op, en met de 3d-party koeler zou het voor hitte/geluid weinig uit moeten maken
-'sin
Een tijdje geleden heb ik voor Tweakers.net de BE2350 vergeleken met de E2160 en qua energieverbruik ontlopen beide processors elkaar niet veel. Zowel belast als onbelast. Tevens kan ik melden dat de E2160 weldegelijk op een lagere kloksnelheid gaat lopen als er geen belasting is (als ik cpu-z mag geloven). Met de net iets langzamere modellen zal dit niet veel verschillen.De BE2300 processor van AM2 is gemaakt vanwege zijn lage wattage (45 watt). En deze heeft ook nog eens de mogelijkheid zich terug te klokken (CnQ). De E2140 daarentegen verbruikt 65watt en heeft ook, volgens BalusC site, geen EIST (een soort CnQ), dus het is nogal een kromme vergelijking.
Dat zou vrij dom zijn. Daar het hier gaat om 'n basissysteem is prijs-kwaliteit prioriteit, en niet naam en faam. En prijs-prestatie is nu eenmaal beter bij AMD in dit sigment
Mestreechs volksleed:
pricewatch: Antec NSK4480B
of
pricewatch: Antec NSK4480
Hier zit een zuinigere 80+ voeding in en qua prijs scheelt het niets.
En wat voor reden is dat nou weerRalph Smeets schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:18:
Feit blijft wel dat het basissysteem uit juli, met Athlon 64 X2, gewoon voldoet. Aan dat systeem is gewoon weinig te verbeteren. Vandaar dus de keuze voor een C2D-cpu
Je gaat toch ook niet sportschoenen die nog prima lopen en waar je aan bent gewend vervangen voor een minder model waar je nog aan moet wennen, puur voor de verandering?
Verwijderd
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Antec NSK4480B | € 69,14 | € 69,14 |
| 1 | Arctic Cooling Alpine 7 (Socket 775) | € 8,44 | € 8,44 |
| 1 | Asus GeForce 7600 GS 256MB DDR2 (PCI-e, 1xDVI) EN7600GS Silent/HTD/256M | € 41,64 | € 41,64 |
| 1 | Asus P5L 1394, 945P (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, 1394) | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Intel Core 2 Duo E2140 (S775, 2x1.6GHz, 1MB, 800MHz FSB) | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Kingston KVR667D2N5/1G | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Logitech MX400 Performance Laser Mouse (PS/2, USB) | € 27,85 | € 27,85 |
| 1 | Logitech S200 (2.1, 2x 2.9W, 11.3W, Zwart) | € 16,04 | € 16,04 |
| 1 | Logitech Ultra-Flat Keyboard | € 15,- | € 15,- |
| 1 | NEC AD-7173S 18x (Dual-layer, LabelFlash, SATA, Zwart) | € 26,80 | € 26,80 |
| 1 | Samsung SpinPoint T166, 160GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ) | € 45,23 | € 45,23 |
| 1 | Samsung SyncMaster 740BF (17", 2ms g>g, D-sub/DVI-D) | € 177,80 | € 177,80 |
| Importeren | Totaal | € 583,94 | |
Belangrijkste verschillen: een Arctic Alpine 7, een 7600 GS en 1 GB RAM. Het is een basissysteem en de 7600 GS is daar goed genoeg voor. En ATI moet eigenlijk geboycot worden voor hun klote Linux drivers, en het is toch niet ondenkbaar dat de doelgroep van het basissysteem wel eens Linux zou kunnen gebruiken? 1 GB RAM is genoeg, zeker voor Windows XP of Ubuntu, en zelfs als je Vista zou willen gebruiken (weliswaar niet met alle features, maar wie wil er nou Vista). De Arctic Alpine 7 kost de helft van een Freezer 7. Een Alpine 7 is ook stiller, en de betere koelprestaties van een Arctic Freezer lijken mij overbodig bij een budgetprocessor met zo'n laag verbruik.
Door die bezuinigingen op de videokaart, RAM en koeler kan je weer meer geld besteden aan een betere muis en toetsenbord. Een Logitech Ultra-Flat toetsenbord is veel fijner dan een normaal toetsenbord IMHO. Zeker de muis is beter, de ergonomie van de MX400 (die sterk lijkt op de vorm van de G5) is ook veel beter dan de meest goedkope muis. En een Samsung 740BF lijkt mij ook fijner dan een Acer monitor, de 740BF heeft ook een DVI aansluiting en de Acer niet.
Geen idee waarom er voor een S166 harddisk wordt gekozen, maar ik dacht dat de T166 de nieuwste serie is, nieuwer is waarschijnlijk beter, dus waarom niet die kiezen?
Zoals al gezegd werd, de nieuwste behuizingen in de Antec NSK serie zijn beter, en de NSK4480B ziet er wel wat mooier uit.
En misschien is een goedkoper moederbord mogelijk, als er geen FireWire aansluiting op zit? FireWire lijkt mij niet nodig voor het merendeel van de gebruikers (tenzij je een camcorder met FireWire hebt ofzo?).
EDIT: zie deze benchmarks en deze BBG van THG. Een 7600 GS ownt een HD2400XT, goedkoper, presteert beter, en betere Linux drivers van NVIDIA.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 10:54 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Mestreechs volksleed:
Ga maar na: een Asus M2A-VM heeft een VGA en een DVI uitgang en de Asus P5L 1394 alleen een VGA. Bovendien is de grafische chip van AMD veel beter dan die van Intel. Wanneer je de M2A-VM zou nemen biedt dat veel meer kansen om een extra grafische kaart weg te laten om op die manier geld te besparen. Ik kan maar een nadeel bedenken en dat is dat de M2A-VM een PCI-slot minder heeft.
Wat mij betreft wordt het gewoon weer een AMD-systeem en kan er met het bespaarde geld een snellere CPU in of wordt er gekozen voor stille koeling.
Ik begrijp ook niet (naast het feit dat een boxed koeler meer dan voldoende is) dat deze optie in de BBG staat. Dan kunnen er net zo goed ook andere dingen in. Maar misschien ligt dat ook aan de manier wat hier wordt verstaan onder basissysteem en hoe het BBG systeem hier werkt. Ik denk, zoals ik al in CSL discussie hebt gezegd, dat een BBG met meerdere keuzes voor elk onderdeel veel beter is. Elke keer zie je in de BBG's dat er een discussie ontstaat onder de tweakers welke er nou wel en welke er nou niet in moeten. Sommigen (waaronder ik) zijn dan ook vaak niet tevreden over het uiteindelijke resultaat. Een BBG met meerdere keuzes lijkt me dan ook veel beter.....
Verwijderd
-
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer AL1916WAs (19", 5ms, D-sub, Zwart/Zilver) | € 161,29 | € 161,29 |
| 1 | AMD Athlon 64 X2 4200+ (AM2, 2x2.2GHz, 512KB, 400MHz Bus, Boxed) | € 68,30 | € 68,30 |
| 1 | Antec NSK4480B | € 69,14 | € 69,14 |
| 1 | Kingston KVR667D2N5K2/2G | € 66,99 | € 66,99 |
| 1 | Logitech MX400 Performance Laser Mouse (PS/2, USB) | € 27,85 | € 27,85 |
| 1 | Logitech S200 (2.1, 2x 2.9W, 11.3W, Zwart) | € 16,04 | € 16,04 |
| 1 | Logitech Ultra-Flat Keyboard | € 15,- | € 15,- |
| 1 | MSI K9AGM2-FIH, 690G (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394) | € 51,30 | € 51,30 |
| 1 | NEC AD-7173S 18x (Dual-layer, LabelFlash, SATA, Zwart) | € 26,80 | € 26,80 |
| 1 | Samsung SpinPoint T166, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) | € 64,90 | € 64,90 |
| Importeren | Totaal | € 567,61 | |
Mestreechs volksleed:
Toch erg jammer om in deze tijd een TFT monitor aan te sluiten op d-sub. Asus heeft een vergelijkbaar mobo met 690G chipset en een X1250 onboard video (de M2A-VM) en die heeft een DVI-uitgang. Dit is wat mij betreft de extra uitgave meer dan waard! Je hebt dan ook een andere monitor nodig, maar ook dat is de extra uitgave meer dan waard.Ralph Smeets schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:11:
Na het analyzeren van jullie opmerkingen, heb ik het volgende samengesteld:
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 30-08-2007 11:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Uiteraard is het het slimste om voor de versie met het meeste cache te gaan; snelheid kan omhoog door over te klokken, cache kun je niet uitbreiden
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Helaas is het zo dat (web)shops die deze systemen verkopen ze niet vernieuwen zoals 'wij' ze aangeven hier maar gewoon de oude systemen van bijvoorbeeld mei hanteren. Het is voor hun goedkoper en het lijkt allemaal toch hetzelfde...
Ik denk dat Ralph daarom dit keer voor een Intel variant is gaan kijken om hierom wat te bouwen, correct me if im wrong.
Want om nou alle componenten los met verzendkosten te bestellen is geen optie. De enige volledige leverancier van deze BBG systemen die ik persoonlijk ken is Salland. Maar die loopt dus al achter.
Het doel is toch niet dat webshops gepushed worden om de oude BBG configuratie te updaten? Als voor de basis een AMD basis het beste is, dan wordt het gewoon een AMD-systeem. Het is niet voor niets een Best Buy Guide.jozy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:50:
Ik vind ook zeker de AMD variant meer bang for buck dan de Intel variant (icm de M2A-VM).
Helaas is het zo dat (web)shops die deze systemen verkopen ze niet vernieuwen zoals 'wij' ze aangeven hier maar gewoon de oude systemen van bijvoorbeeld mei hanteren. Het is voor hun goedkoper en het lijkt allemaal toch hetzelfde...
Ik denk dat Ralph daarom dit keer voor een Intel variant is gaan kijken om hierom wat te bouwen, correct me if im wrong.
Want om nou alle componenten los met verzendkosten te bestellen is geen optie. De enige volledige leverancier van deze BBG systemen die ik persoonlijk ken is Salland. Maar die loopt dus al achter.
En omdat er een verschil is tussen best en op-een-na-best stel ik voor dat het MSI moederbord wordt vervangen voor de Asus M2A-VM omdat die én een D-sub én een DVI-D uitgang heeft. Weliswaar is de geselecteerde monitor een D-sub variant, maar dat is gewoon oud en dit mobo biedt de koper de kans later zonder problemen over te stappen op een DVI monitor wanneer hij er voor kiest niet een extra graka te nemen.
Dat is in principe wel zo maar mensen die zich beroepen op de BBG zijn veelal mensen die zelf moeite hebben om systemen samen te stellen en deze het liefst gewoon compleet willen kopen bij een winkel cq webshop.mediabeast schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
Het doel is toch niet dat webshops gepushed worden om de oude BBG configuratie te updaten? Als voor de basis een AMD basis het beste is, dan wordt het gewoon een AMD-systeem. Het is niet voor niets een Best Buy Guide.
En omdat er een verschil is tussen best en op-een-na-best stel ik voor dat het MSI moederbord wordt vervangen voor de Asus M2A-VM omdat die én een D-sub én een DVI-D uitgang heeft. Weliswaar is de geselecteerde monitor een D-sub variant, maar dat is gewoon oud en dit mobo biedt de koper de kans later zonder problemen over te stappen op een DVI monitor wanneer hij er voor kiest niet een extra graka te nemen.
Bovendien wordt het erg prijzig om alle onderdelen los te bestellen en deze te verzenden want dan kom je veel te duur uit. Er is dus ook zeker wel een praktische kant van het verhaal die zeer zeker ook opweegt bij de beslissing van de hardware.
Ik zie een site met dit: kweetniet of ik mag noemen
Athlon 64 AM2 X2 4000+ 2,1 Ghz 1MB
MAXTOR 160Gb SATA II 8Mb 6Y160M0
Dane Elec 1Gb 1024Mb DDR2 PC2 5300 / 667 DIMM (C25)
ECS, Nvidia M-M AM2 ATX, 10/100/, PCIX, 7.1 Sound, Sata
Cardreader + USB Black 3,5" intern 45-1 + USB 2.0 aansluiting
CD / DVD Lite on DVD+/-RW Dual Layer DH-20A1P-45C 20x zwart bulk, met Nero 7 software
Behuizingen/Voedingen X-Gear Nuovo case, 45 All-in-1- Internal CardReader 2,0, 2x USB 2,0 & Audio front, 400W PSU, Black Zilver
GMB KB-8300SB Toetsenbord (met 18 extra Media Toetsen)
GMB Optical mouse 800DPI PS2 Scroll Black
Labtec Speakers Pulse 285 2.1
19" TFT Wide, 5ms, Silver Black
PLus assemblage en 2 jaar garantie
en dit + verzendkosten+ rembours maar 490 + 25 = €515
ik heb 1 ervaring met deze gehad en ze leverden echt snel: binnen 4 dagen was hij binnen, en ik bestelde met een gerust hart, want ik hoef maar €5 extra te betalen voor rembours.
Omdat je alles in 1 keer besteld, bespaart het je ook moeite, als er iets mis kan je het annuleren, want je hebt nog niet betaald. P.s je kan het ook zonder monitor nemen, dan kost het je 190 minder
[ Voor 7% gewijzigd door chunyu op 03-09-2007 21:40 ]
Het moederbord van MSI heeft naast een D-sub ook een HDMI-uitgang (met HDCP). Gezien het prijsverschil nagenoeg nul is tussen een DVI-DVI-kabel en een HDMI-DVI-kabel, hoeft er dus niet voor DVI gekozen te worden.gambieter schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:17:
[...]
Toch erg jammer om in deze tijd een TFT monitor aan te sluiten op d-sub. Asus heeft een vergelijkbaar mobo met 690G chipset en een X1250 onboard video (de M2A-VM) en die heeft een DVI-uitgang. Dit is wat mij betreft de extra uitgave meer dan waard! Je hebt dan ook een andere monitor nodig, maar ook dat is de extra uitgave meer dan waard.
Mestreechs volksleed:
Ik heb geen ervaring met HDMI, kan dus niet beoordelen of de kwaliteit vergelijkbaar is.Ralph Smeets schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:52:
[...]
Het moederbord van MSI heeft naast een D-sub ook een HDMI-uitgang (met HDCP). Gezien het prijsverschil nagenoeg nul is tussen een DVI-DVI-kabel en een HDMI-DVI-kabel, hoeft er dus niet voor DVI gekozen te worden.
Nu nog een DVI-monitor, als dat kan voor die prijs!
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 06-09-2007 16:26 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, dan zijn er geen verschillen tussen de Asus en de MSI. En zijn mijn eerdere opmerkingen ook niet steekhoudend. Dan komt het er hooguit bij de aanschaf nog op neer of je een Asus of een MSI fanboy bent.Ralph Smeets schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:52:
[...]
Het moederbord van MSI heeft naast een D-sub ook een HDMI-uitgang (met HDCP). Gezien het prijsverschil nagenoeg nul is tussen een DVI-DVI-kabel en een HDMI-DVI-kabel, hoeft er dus niet voor DVI gekozen te worden.
Wat mij betreft een zeer goed systeem en het beste wat er voor dat geld verkrijgbaar is
Laat maar horen!
Het idee van deze pc configuratie is een basissysteem, maar dan eentje die je nog flink kan upgraden later. Het is voor de gebruiker die nu een systeem wil kopen voor relatief weinig geld, met de optie om het in de toekomst op te waarderen. Top prestaties worden (nu) nog niet verwacht, ook is deze pc (nog) niet geschikt voor de allerlaatste 3D spellen. Mocht je later toch die snelle spellen willen spelen, of meer CPU-power willen voor video-encoding of wat dan ook; deze configuratie is er klaar voor. Deze CPU kan je trouwens ook al aardig overklokken, mede dankzei het geheugen dat draait op 800mhz (PC6400). Wel is het raadzaam om dan de koeling te verbeteren, met bijv. een exra casefan en/of een betere cpu-koeler.
Vandaar ook een 500watt voeding, die sterk genoeg is voor de snelste GPU's en CPU's en die je ook niet in de steek laat bij het overklokken. Er kan trouwens maar 1 PCIe-16 GPU-stroomstekker op, dus twee 8800GTX in SLI gaat niet werken. Wat ik eigenlijk geen gemis vind, met twee 8800GTX kaarten in je pc heb je zeer waarschijnlijk al niet meer genoeg aan 500watt. Als je toch al niet van plan was SLI te draaien is dit een prima voeding.
Heb voor de Sharkoon Rebel9 Economy atx-kast gekozen vanwege de scherpe prijs, het strakke, moderne uiterlijk en vooral de indeling binnen, waar je 1 lang rek hebt voor je opticals en harddisks. Voordeel hiervan is dat je niet gauw bang hoeft te zijn dat die forse grafische kaart niet gaat passen. Harddisks bijv. willen nog wel eens in de weg zitten bij sommige kasten. Ook zijn er voldoende plaatsen om eeen extra casefan bij te plaatsen.
Basis(UP!)Systeem
€ 39,75 Sharkoon Rebel9 Economy Edition Zilver
€ 58,05 Thermaltake TR2 Power,500Watt
€ 92,30 Gigabyte GA-P35-DS3
€ 59,00 Intel Core 2 Duo E2140 (S775, 2x1.6GHz, 1MB, 800MHz FSB)
€ 66,12 Team Elite 2048MB, DDR2. PC6400, 800MHz, (2x1024MB)
€ 65,80 Samsung SpinPoint T166, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
€ 45,36 Asus EAH2400PRO/HTP/256M (passief gekoelt)
€ 9,17 Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
SUBTOTAAL € 435,55
Toetsenbord, muis, speakers en monitor heb ik er niet bij gezet. Zodat je zelf kan beslissen of je met of zonder draad wil, dik geluid, 2/1 5/1 of 7/1 speakers en of je een widescreen monitor wil of niet. Hou je het simpel moet je er ongeveer € 200,- bijtellen, dan heb je alles compleet.
TOTAAL Vanaf +/- € 640,-
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Ik zit even niet in de discussie, maar is s775 meer futureproof als een AM2?
Zo duur is de kast niet en de voeding valt ook reuze mee. Voor die paar tientjes extra heb je wel betere kwaliteit, zeker voor de voeding is dat niet onbelangrijk. Met onboard video heb je vaak weer een beperkt moederbord, slecht uitbreidbaar.
Nogmaals, het gaat me er in dit geval niet om om een uitgebalanceerd BASIS-systeem neer te zetten, als je de comments bij de BBG leest zie je dat ik dat ook al gedaan heb. Dit gaat om een systeem dat flexiber en later goedkoper is uit te breiden.
Wil je dat met je nu gekochte cheapo basis-systeem, loop je algauw tegen beperkingen op.
En dan mag je op de blaren zitten
[ Voor 47% gewijzigd door Madrox op 20-09-2007 20:58 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
Mijn vraag is echter waarom niet voor het:
Asrock ALiveNF7G-HDready (nVidia GeForce 7050 + nForce 630a)
Mobo is gekozen.
Beiden boards zijn ongeveer even duur. Voordeel van de Asrock is dat hij 4 RAM-slots heeft(dual channel). En volgens mij haalt de GeForce 7050 gezien de chipset de AMD 690G bij. Of zie ik hier iets over het hoofd?
Bovendien heeft de Asrock Firewire aansluiting voor de huis-tuin-en-keuken mussen met een videocamera of iets dergelijks...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 00:01 ]
En ik wil de HDMI gebruiken voor mijn DVI monitor (Samsung 226bw), en D-sub naar TV werkt niet volgens mij...
Zie ik iets over het hoofd? Of is er gekozen voor een NON-TV-OUT systeem?
ik kan verkeerd zijn, maar de E2140 is toch geen C2D maar Core Duo?
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
[ Voor 31% gewijzigd door Turkish op 26-09-2007 12:35 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
oftewel, zie mijn vorige post...Turkish schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:35:
[modbreak]linkje is verwijderd, graag weer ontopic vanaf hier :P[/]
Je zit op de verkeerde plek, dit topic is niet bedoeld voor dit soort vragen. Om eerlijk te zijn is het ook geen apart topic waard, gewoon opzoekenVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:28:
Ik wilde graag een Notebook kopen bij Paradigit met een grafische kaat ( eigen geheugen ) .
Zie hier notebook : http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2045
Nu wilde ik graag kijken bij notebook Benchmark sheck , het gaat om de Geforce Go 7300.
Nu wilde ik graag weten of er soms verschillende Geforce Go 7300 zijn ??
Als er maar een soort is moet het dan toch deze zijn :
http://www.notebookcheck....Force-Go-7300.2145.0.html
Wilde graag weten of dit allemaal klopt en kun je mij dan AUB een antwoord geven op mijn vragen.
Maar als 't systeem niet te verbeteren is, dan is dit systeem dus logischerwijs slechter dan die van juliRalph Smeets schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:18:
Feit blijft wel dat het basissysteem uit juli, met Athlon 64 X2, gewoon voldoet. Aan dat systeem is gewoon weinig te verbeteren. Vandaar dus de keuze voor een C2D-cpuHoewel jullie me eigenlijk overtuigd hebben om toch de AMD-kant 'weer' op te gaan
edit:
jaja..beetje laat
[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 11-10-2007 21:08 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet in het leven gebracht voor 'welke moet ik nemen?'-vragen.