Ik ben bezig met een simpel inlog script maar er gebeurt iets heel vreemds.. een form verwijst de inlog informatie naar login.php en die lijkt er niet echt iets mee te doen.. het kan ook zijn dat hij gewoon geef output geeft (zelfs een echo geeft niks weer)
Ik heb de onderdelen apart getest en dat werkt allemaal maar afzonderlijk werkt het niet:
Dit werkt gewoon goed, hij geeft de juiste result terug (0 voor alles goed).
De $_POST variabelen komen ook goed binnen via de form, dit heb ik getest met het volgende script:
Maar met dit script (onderdeel ervan dan) geeft hij die echo bvb niet weer, echo's doen het nergens, de die ook niet.. het kan zijn dat hij de sessies wel goed opslaat (dat kan ik nu niet testen, moet het hier op IE doen
m'n moeders laptop, eigen pc niet hier en mag FF of opera niet installen) maar waarom kan ik geen output laten zien?
Ik heb de onderdelen apart getest en dat werkt allemaal maar afzonderlijk werkt het niet:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <? session_start(); include 'functions.php'; kerstDBconnect(); $result = confirmUser('jan001','School'); kerstDBclose(); echo $result; ?> |
Dit werkt gewoon goed, hij geeft de juiste result terug (0 voor alles goed).
De $_POST variabelen komen ook goed binnen via de form, dit heb ik getest met het volgende script:
PHP:
1
2
3
4
5
| <? echo $_POST['name']; echo "<BR>"; echo $_POST['pw']; ?> |
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? session_start(); include 'functions.php'; if(!$_POST['name'] || !$_POST['pw']){ die('U heeft een benodigd veld niet ingevuld.'); } $_POST['name'] = trim($_POST['name']); kerstDBconnect(); $result = confirmUser($_POST['name'], $_POST['pw']); kerstDBclose(); echo $result; ?> |
Maar met dit script (onderdeel ervan dan) geeft hij die echo bvb niet weer, echo's doen het nergens, de die ook niet.. het kan zijn dat hij de sessies wel goed opslaat (dat kan ik nu niet testen, moet het hier op IE doen