Toon posts:

Van Orange naar Compuserve: hoe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu bij Orange en wil naar Compuserve.

Op de hoofdpagina zeggen ze dat je minimaal 7 werkdagen moeten laten zitten tussen de aanmelding bij Compuserve en de afmelding bij Orange. Echter op een andere pagina zeggen ze dit:

"Ik heb nu ADSL op het netwerk van een andere provider en kies voor ADSL op het Tiscali-netwerk: CompuServe ADSL. Een nieuwe modem is verplicht omdat CompuServe anders geen ondersteuning kan bieden. Onderbreking van de ADSL-verbinding tijdens installatie van uw nieuwe modem. U dient op te zeggen bij uw huidige provider na oplevering van de nieuwe ADSL-verbinding. "

Dus na oplevering van de nieuwe verbinding????

Wie weet wat nu de bedoeling is als je van Orange naar Compuserve gaat?

Verwijderd

linkjes van de pagina's? Wat is van de officiele Compuserve website?
Anyway, dit lijkt me toch meer een 'even bellen' vraag...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is juist het verwarrende, beide is van de officiele site, en ik dacht misschien hebben er tweakers ervaring mee.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18
Altijd eerst een nieuw abonnement aanvragen en bij de aanvraag duidelijk melden dat het om een overname gaat. Vervolgens wachten met opzeggen tot dat je een opleveringsdatum van je nieuwe ISP hebt. Vervolgens zeg je bij je oude ISP op met als opzegdatum enkele dagen na de opleverdatum.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Altijd eerst de overstap aanvragen en pas als die is bevestigd (dus ingepland is op je lijn) met datum (je geeft zelf alleen een wensdatum op) pas opzeggen bij de huidige ISP.

Dit om te zorgen dat je opzegging niet een sloop opdracht op je ADSL verbinding kan zetten door de huidige ISP. Als die opdracht namelijk eerder is ingepland dan de nieuwe ISP de overstap kan inplannen gaat het overstappen niet door en wordt je verbinding opgeheven.

Die 7 dagen komt omdat je nieuwe ISP je aanvraag pas na 7 dagen echt gaat behandelen, tot die tijd kan je namelijk nog annuleren. Dus minimaal 7 dagen wachten en dan wachten op de bevestiging, meestal krijg je dan je modem toegestuurd wat een goede indicatie is.

[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 26-08-2007 16:24 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ok dank je !
Pagina: 1