Toon posts:

afsluiten explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de explorer (Vista Ultimate) foto's wil bekijken dat sluit soms de explorer zomaar af met een melding dat de explorer opnieuw word opgestart, en dat gebeurt dan ook ga ik vervolgens weer naar de map gebeurt hetzelfde weer.
Nou doet zich dat inmiddels ook voor als ik in andere programma's foto's wil bekijken bv. Paint Shop Pro of in mijn webbuild programma (WYSIWYG WEBBUILDER). Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de verkenner van Vista

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik mis in je topicstart toch wat relevante informatie :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, sinds wanneer, heb je al je programma's ook gecontroleerd op Vista-compatibility?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Aan al die drie punten wordt niet voldaan, en daarom lijkt het me beter dat je het even opnieuw probeert met dit keer een goede topicstart waarin je met de bovenstaande punten rekening houdt.

Deze gaat dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.