Toon posts:

Coverflow sneller de plaatjes laten laden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een manier om in iTunes de albums van Coverflow sneller te laden? Ik heb ongeveer 7000 liedjes, met een heleboel albums, en daardoor reageert Coverflow redelijk kut

Het zou leuk zijn moest er een bepaalde hack, trick, programma zijn, die dit kan versnellen! _/-\o_

Macbok CD 1,83 ghz + 2GB Mem & OSX 10.4.10

Verwijderd

Inderdaad, het lijkt bij mij alsof hij de covers niet pre-loadt. Als je eenmaal langs alles gescrollt bent loopt het wel soepel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat is toch niet handig? Is er niet iets die het op vooraf laad?

Verwijderd

Nee, ik erger me er ook al een tijdje aan. Ik weet helaas net zo snel een oplossing..
*kickje?* :P

Verwijderd

Met Leopard en Core Animation moet 't allemaal sneller gaan toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:57:
Met Leopard en Core Animation moet 't allemaal sneller gaan toch?
Dat mag ik hopen, nu is het redelijk nutteloos (maar wel mooi...).

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
Dat niet meteen alle plaatjes worden geladen wordt denk ik eerder gedaan om het geheugengebruik niet helemaal door het dak te laten gaan. Het zou natuurlijk prima zijn als we zouden kunnen kiezen :)

Verwijderd

tweak_dude schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:03:
Dat niet meteen alle plaatjes worden geladen wordt denk ik eerder gedaan om het geheugengebruik niet helemaal door het dak te laten gaan. Het zou natuurlijk prima zijn als we zouden kunnen kiezen :)
precies, veel mensen hebben nu toch meerdere gb's aan ram in hun mac gestoken dus dat moet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus er is hier geen oplossing voor? 't Zal leuk browsen zijn, met de Finder van Leopard... 8)7

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Of anders een beetje harde schijf ruimte reserveren om te cachen. Moet toch sneller inladen vanaf een vooraf opgeslagen filetje dan alles na iedere reboot opnieuw te genereren.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 22:45
Ik weet niet van een mogelijkheid of oplossing maar je zou natuurlijk een feature request bij Apple kunnen indienen.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Pagina: 1