Probleem met sleuterhanger toegang voor iDisk

Pagina: 1
Acties:

• Bodevinaat
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07-2023
Sinds enige weken wordt bij opstarten en syncen van mijn iDisk continu gevraagd om mijn .Mac password. Aanvinken van 'paswoord opslaan' helpt niet. Bij sleutelhanger toegang kan ik het wachtwoord niet weergeven/aanpassen. Dit lukt niet.

Ik heb vervolgens de hele .Mac entry uit de sleuterhanger verwijderd, maar dit helpt niet. Als ik iWeb opstart wordt vervolgens ook gevraagd om mijn .Mac account en komt er meteen een foutmelding 'Fout bij sleutelhanger toegang. Foutnr -2147415734 (?)' Echter dit is een endless loop.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Windoosch: techniek uit den voorigen eeuw.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je Sleutelhangertoegang opent heb je in het menu onder Sleutelhangertoegang de Sleutelhangertoegang EHBO. Misschien dat dat wat oplevert. Als je trouwens op die error code zoekt (zonder de "-"), krijg je ook een aantal pagina's met oplossing, zoals Unable to Sync, Backup or upload site + Keychain error.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Bodevinaat
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07-2023
Toch de hele entry er (deze keer goed) eruit gesloopt en probleem opgelost.
Bedankt.

Topic kan dicht

Windoosch: techniek uit den voorigen eeuw.