Ik heb een probleem met mijn computer. Hij start namelijk niet normaal op; als ik hem aanzet verschijnt het logo van het Moederbord op het scherm, en dit blijft er ongeveer een minuut staan. Tijdens deze minuut reageert de computer nergens op. Daarna start hij door naar het windows XP laadscherm en lijkt alles normaal, maar daarna wordt het scherm zwart voor ongeveer 20 tot 25 seconden. Hierna start hij normaal op naar het inlogscherm van windows. Dit probleem is er sinds ongeveer een week, en het gebeurt iedere keer als ik de computer opstart. Ik vraag me af of het zo kan zijn dat mijn moederbord defect is geraakt op de een of andere manier. Is er misschien iemand die me zou kunnen helpen met dit probleem?
specificaties van het betreffende systeem:
Proc: AMD sempron 2800+
Ram: 1280 MB DDR 400
Videokaart: GeForce TI4200 128MB (8x AGP)
Moederbord: ASUS A7V8X-X
Voeding: Sweex 350W dual fan
P.S. Ik heb dit bericht hier gepost omdat ik niet zeker ben of het probleem bij het moederbord ligt. Ik weet dat er hier eigenlijk geen vragen over moederborden horen.
specificaties van het betreffende systeem:
Proc: AMD sempron 2800+
Ram: 1280 MB DDR 400
Videokaart: GeForce TI4200 128MB (8x AGP)
Moederbord: ASUS A7V8X-X
Voeding: Sweex 350W dual fan
P.S. Ik heb dit bericht hier gepost omdat ik niet zeker ben of het probleem bij het moederbord ligt. Ik weet dat er hier eigenlijk geen vragen over moederborden horen.
[ Voor 8% gewijzigd door Epyon op 26-08-2007 13:46 ]