Ik gebruik:
Om een video te embedden op een site. De bovenstaande code staat in film.js. Nu embed ik de code op een site middels:
<script src="film.js" etc etc></script>
Echter krijg ik nu nog steeds die vervelende rand om de video heen als ik er met mijn muis om ga. Als ik 1x klik op de video dan is de rand weg. Dit had iets te maken met een patent ofzo die microsoft niet had gekregen, maar er waren trucs om dit te omzeilen. Een van deze was bovenstaande volgens mij. Echter krijg ik het niet voor elkaar. De rand verschijnt nog steeds en ik moet nog steeds activeren.
Ik heb nu de o('' vervangeen door document.write( maar dat helpt ook niks.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| function o(str) { document.write(str); } o('<object'); o(' id="mediaplayer"'); o(' width="620"'); o(' height="465"'); o(' codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=6"'); o(' standby="Loading Media Player..."'); o(' type="application/x-oleobject">'); o(' <param name="FileName" value="willem.wmv">'); o(' <param name="ShowControls" value="0">'); o(' <param name="AnimationAtStart" value="0">'); o(' <param name="ShowStatusBar" value="0">'); o(' <param name="ShowDisplay" value="0">'); o(' <param name="Autostart" value="1">'); o(' <param name="TransparentAtStart" value="0">'); o(' <embed'); o(' name="mediaplayer"'); o(' type="application/x-mplayer2"'); o(' pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/download/default.asp"'); o(' src="willem.wmv"'); o(' autostart="1"'); o(' showcontrols="0"'); o(' showdisplay="0"'); o(' showstatusbar="0"'); o(' width="620"'); o(' height="465">'); o(' </embed>'); o('</object>'); |
Om een video te embedden op een site. De bovenstaande code staat in film.js. Nu embed ik de code op een site middels:
<script src="film.js" etc etc></script>
Echter krijg ik nu nog steeds die vervelende rand om de video heen als ik er met mijn muis om ga. Als ik 1x klik op de video dan is de rand weg. Dit had iets te maken met een patent ofzo die microsoft niet had gekregen, maar er waren trucs om dit te omzeilen. Een van deze was bovenstaande volgens mij. Echter krijg ik het niet voor elkaar. De rand verschijnt nog steeds en ik moet nog steeds activeren.
Ik heb nu de o('' vervangeen door document.write( maar dat helpt ook niks.
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 26-08-2007 23:22 ]