Probleem:
Ik heb een systeem voor iemand samengesteld met de volgende componenten:
-Asus P5B-VM
-Intel E4400
-Twinmos 2x1GB PC-5300 kit
-3 hdd's van 250, 200 en 200gb.
-1 sony en 1 plextor dvd brander.
-450 watt voeding.
-alle instellingen in de bios staan default.
-meest recente bios update heb ik via de asus updater geinstalleerd
Tijdens de installatie van windows xp kreeg ik om de 5 minuten diverse BSOD schermen en reboots. Na een uurtje prutsen en proberen heb ik er 1 geheugen module uit gehaald en toen werkte alles prima!
Nouja, misschien is die ene module wel niet in orde denk je dan. Dus nadat windows was geinstalleerd heb ik ze omgedraaid en dan werkt het nog steeds prima. Dus het lijkt er op dat deze 2 modules niet goed kunnen samenwerken?? Als ik nu met 2 modules opstart kom ik nog niet eens in windows terecht en blijft hij maar rebooten. Waar kan ik dit controleren of navragen of zijn er meer mensen die problemen hebben met deze 2 modules en dit bord?
BVD
Ik heb een systeem voor iemand samengesteld met de volgende componenten:
-Asus P5B-VM
-Intel E4400
-Twinmos 2x1GB PC-5300 kit
-3 hdd's van 250, 200 en 200gb.
-1 sony en 1 plextor dvd brander.
-450 watt voeding.
-alle instellingen in de bios staan default.
-meest recente bios update heb ik via de asus updater geinstalleerd
Tijdens de installatie van windows xp kreeg ik om de 5 minuten diverse BSOD schermen en reboots. Na een uurtje prutsen en proberen heb ik er 1 geheugen module uit gehaald en toen werkte alles prima!
Nouja, misschien is die ene module wel niet in orde denk je dan. Dus nadat windows was geinstalleerd heb ik ze omgedraaid en dan werkt het nog steeds prima. Dus het lijkt er op dat deze 2 modules niet goed kunnen samenwerken?? Als ik nu met 2 modules opstart kom ik nog niet eens in windows terecht en blijft hij maar rebooten. Waar kan ik dit controleren of navragen of zijn er meer mensen die problemen hebben met deze 2 modules en dit bord?
BVD
Y'24