LCD-TV als computer-monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 10.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Topicstarter
Naar aanleiding van dit bericht vroeg ik me af of er mensen zijn die een lcd-tv gebruiken voor hun computer. (niet als HTPC uiteraard)

Een 22" Samsung 226BW staat op dit moment in de pricewatch voor €308-€325.
In het bericht wordt vermeld dat een B-merk 32" LCD ook ongeveer voor diezelfde prijs over de toonbank zou gaan.

Zelfs nu al kun je voor een redelijke meerprijs een LCD-TV kopen ipv een gewone LCD-monitor.
LCD-TV's hebben meestal ook wel een HDMI ingang dus aansluitmogelijkheden zat.

Ik vroeg me dus af of er reeds mensen zijn die een LCD-TV kochten ipv een gewone monitor en of ze hierover tevreden zijn. Ook had ik graag geweten voor welke toepassingen men die dan gebruikt. (office-apps, multimedia, games, fotobewerking of CAD, etc.)

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01

DinX

Motormuis

Kijk eens naar de resolutie van die 2.

Bij ons op het werk had zo'n dienst er ook 2 besteld.
Lekker 32" voor de CAD lui.

Wel, ze mogen het hebben met 13xx x 768 :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

LCDTVs zijn niet bruikbaar voor het standaard PC werk. Ze mogen dan wel groot zijn, maar de reso is idd belachelijk laag. Voor films en games is dit op zich prima (als je je bak enkel als gamebak en filmbak gebruikt kan het nog vrij aardig), maar wil je er standaard desktop werk op doen dan zou ik eerder een goede 17" TFT halen dan een grote LCDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 18:11

weebl

YARR!

Inderdaad. Ik heb een 32" LCD TV en heb er ooit eens m'n pc op aan gesloten. Ik moet er niet aan denken om zo te moeten werken. Zelfs m'n 17" CRT scherm biedt nog meer ruimte. Dus als je films wil kijken of er mee wil gamen is het leuk, maar anders echt niet. Een Full-HD scherm zou dan misschien nog te doen zijn, maar voor datzelfde geld koop je een LCD computer scherm die welliswaar wat kleiner is, maar wel een veel grotere resolutie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

humm ik gebruik een beeld kanon.
Deze draait op 1280\1024.
Als ik het op mijn 30" lcd-tv zet dat heb ik 1280\768.
Je kan gewoon goed de letters lezen en internet is ook geen probleem.
Het leukste is wel dat je met games niet een zeer zware videokaart nodig heb voor deze resolutie.
Dus als je game en je wilt een grote scherm dan zal ik inderaad kijken naar een lcd-tv scherm.
In mijn ogen heb je daar meer aan dan een hoge resoluties scherm en elk jaar maar weer een nieuwe kaart.

Beter een lage resoluties met alle details aan dan een hoge resoluties met stukke mindere details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 19:41

Bejit

Svenska Faderland

LCD TV kan perfect als PC monitor.

Heb half jaar geleden zelfde overweging gemaakt en ook voor LCD TV gegaan. Werkt als een zonnetje.(En me broer en pa kwijlen over me scherm en zitten nu ook te twijfelen om LCD monitor als vervanging te nemen voor hun CRT monitoren)

Ik moet wel zeggen dat DVI -> HDMI niet lekker loopt, tussen PC en HD ready TV. Krijg je problemen met scalen, dus gewoon VGA aansluiting gebruiken ;).

P.s. Voor de negatievelingen onder ons, *bullshit*. LCDTV blijft ook scherp op de "lage resolutie" van 13XXx768. En, voor de purist, heb je voor games iets genaamd, ANTI-ALIASING.(Daarnaast vallen de kartel randjes geen eens op, maar ja)

[ Voor 22% gewijzigd door Bejit op 26-08-2007 14:10 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tsja, je moet dan ook wel op een redelijke afstand gaan zitten om eea nog goed te zien. Zou het persoonlijk niet gebruiken voor dat soort doeleinden. Heb zelf een PC op mn LCD (32") staan, maar dat is voor films in de woonkamer (en wat los browsen/gamen/muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Topicstarter
Mijn huidige LCD, een oude 17" 5:4, geeft ook maar 1280x1024.
Ik had er idd even niet bij stil gestaan dat de resolutie eerder laag is in vergelijking met een LCD-monitor van veel kleiner formaat.

Heb je op een LCD-TV geen last van tearing/ghosting? Ik kan me een nieuwsbericht herinneren waar men zei dat een te kleine responstijd niet ideaal was voor LCD-TV's bij het bekijken van TV/DVD/... Het zou me dus niet verwonderen dat die responstijd van een 8ms of meer het toch net iets minder doet als je wil gamen.

Blijkbaar hangt het toch nog vooral af van het gebruik en de persoonlijke voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 01:08
Bejit schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:07:
Ik moet wel zeggen dat DVI -> HDMI niet lekker loopt, tussen PC en HD ready TV. Krijg je problemen met scalen, dus gewoon VGA aansluiting gebruiken ;).
Dat komt omdat die tv geen 1:1 pixelmapping heeft.
P.s. Voor de negatievelingen onder ons, *bullshit*. LCDTV blijft ook scherp op de "lage resolutie" van 13XXx768. En, voor de purist, heb je voor games iets genaamd, ANTI-ALIASING.(Daarnaast vallen de kartel randjes geen eens op, maar ja)
Dat jij het fijn vind werken wil nog niet zeggen dat iedereen het fijn vind. Die resolutie is gewoon verschrikkelijk laag voor serieus werk. 13xx x 768 op 32 inch waar je 50 centimeter van af zit, veel plezier met pixels tellen. Daarnaast heeft pixels tellen niks te maken met scherp blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

Ik denk dat je beter een goeie 24" of 26" lcd monitor kan nemen die 1920 bij 1200 doet, dan kan je ook Full HD afspelen, want dat is 1920 bij 1080 en HD Ready is 1366 bij 768 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2024

Hastur

I stink, therefore I am

Ik vind het wel het overwegen waard. Ik heb bij mijn laatste upgrade toch maar weer een crt genomen, omdat ik een hekel heb aan die hoge native resoluties, dan moet ik met m'n neus op het beeldscherm zitten om die lettertjes nog te kunnen lezen. En je moet ook nog eens een high-end videokaart aanschaffen, om een beetje fatsoenlijke fps te krijgen. Maar ik zou bij een volgende upgrade toch wel een groter formaat willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Vraagje die heer gedeeltelijk thuis hoord:P

Samsung heeft nu een lcd-tv, de 2032mw, het is een syncmaster, dus heeft gewoon dvi aansluiting enz. en heeft een max resolutie van 1680 bij 1050 op 20".. En ook nog een Pal tuner..
Maar als ik dat scherm bijvoorbeeld als 2e scherm wil gebruiken bij mijn computer, heb nu een 17" @ 1280 bij 1024, zal dat goed werken? Ik ben dan van plan om hem te gebruiken voor films en games, en eventueel internetten..

Ben net nog even bij de plaatselijke electronica winkel geweest, daar zegt men dat het geen breedbeeld is.. Maar volgens mij als je een resolutie hebt van 1680 bij 1050 dan moet het wel breedbeeld zijn, toch?
Heb daat niet echt verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:00
Is gewoon breedbeeld, die lui praten poep als ze zeggen dat het niet waar is. Waarom zoek je dat paneeltje niet gewono eventjes na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Topicstarter
1680x1050 is breedbeeld... 16:10 wel te verstaan. (gewone films zijn 16:9)

Wanneer je een film draait kunnen er dus alsnog balkjes onderaan/bovenaan verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Buzzfuzz schreef:
Ik denk dat je beter een goeie 24" of 26" lcd monitor kan nemen die 1920 bij 1200 doet, dan kan je ook Full HD afspelen, want dat is 1920 bij 1080 en HD Ready is 1366 bij 768 ;)
Deze meneer begrijpt het helemaal! ;)
Heb zelf ook al anderhalf jaar een 24" op 1920x1200 en dat is heel fijn :) snap sommige mensen wel dat dat wel "leuk" is maar echt veel heb je er niet aan als je een beetje fatsoenlijk in windows wilt werken... want 768 pixels in de hoogte das nie echt fijn... O-)

zou het zelf ook wel leuk vinden om mijn 24" te vervangen voor een dikke 37" (of groter) maar dan moet je toch wel mintens een full hd kopen wil je er een beetje fijn op kunnen werken....

maar als je alleen maar beetje gamed en films kijkt en verder je gewone monitor gebruikt voor het gewone werk.. is het niet zo'n probleem.

[ Voor 22% gewijzigd door MauSS op 16-10-2007 21:29 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236654

Ik had zelf niet veel geld te makken, ik ben immers een student. Mijn tv was overleden, en mijn monitor was zo enorm (een 22" bakbeest) dat ik niet normaal achter mijn bureau kon werken.

Ik hou heel erg van films kijken en gewoon veel gamen natuurlijk, en aangezien ik een xbox 360 had dacht ik .... waarom geen HD-tv en monitor in 1. Dan sla je een heleboel vliegen in 1 klap.

Ik heb dus een vrije cheape hd-tv(cheap in hd-tv termen) bij de media markt. 600 euro's heb ik bijna alweer jaar geleden betaal voor deze Samsung LE32R32. Zeker geen topmodel onder de HD-tv's maargoed. Hij is 32" en 1366*768.

En wat ik er van vind ? Fantastisch ! Ik heb mijn pc er gewoon via VGA op hangen (DVI < HDMI is gekloot met overscan) en het ziet er gewoon perfect uit. Ik kan hier echt heerlijk op gamen, en de bank staat er recht voor dus ik kan hier gewoon met maten relaxt zitten en op een aardig uit de kluiten gewassen scherm films kijken enzo. Tuurlijk de zwartwaardes zijn niet die van een CRT, en dat kan ook niet. Maar het ziet er gewoon echt gewoon goed uit.

Tuurlijk ik wil ook een 1080p ding, maar die kost klauwen vol met geld en deze is gewoon 2 keer zo goedkoop maar levert (bijna) netzoveel plezier. En door die relatief lage resolutie heb je ook geen beest van een PC nodig ($$$$) om iets fatsoenlijks op je scherm te toveren. Want 1920 x .... dan mag je wel een beafy 3d kaartje uit de kast trekken.
En hoe je het ook wend of keert, als je eenmaal planet earth op 720p ziet ..... nou dan moet ik echt emmers gaan pakken om al dat kwijl op te vangen. Ook al zit ik er met me neus bovenop de kwaliteit is geniaal. Zowieso heb ik de kleurverzadigdheid wat opschroeft via de drivers dus ik ben helemaal tevreden met het beeld.

Uiteraard zegt een plaatje meer dan 1000x woorden :P dus hier plaatje van mijn tv. Uiteraard is de kwaliteit ruk en overbelicht door de flits, en zie je ook geen reet van hoe scherp het nou eigenlijk is. Maargoed alleen maar text wordt ook maar zo saai he :P

Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07422/DSC00186.JPG.xs.jpg

Oja picture in picture werkt prima trouwens, voetbal kijken tijdens het counter striken is best wel fijn :9~

Dat projectiel dat daar ligt is onklaar gemaakt ;) souvenir

edit:

Ik ben trouwens ook vergeten aan te geven hoe het met ghosting en dergelijke zit in mijn schermpje.
Mijn Samsung is toch wel jaartje oud nu al, en er is geen noemenswaardige ghosting. Ik speel nog steeds dagelijks counter strike endergelijke maar heb daar helemaal geen last van. Terwijl het niet zo'n super flitsende hypermodern 2ms paneel is. Ik lees overal 8ms responstijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 236654 op 16-10-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik heb zelf een Samsung SyncMaster 225MW (22") met een resolutie van 1680x1050 gehaald voor 415 euro. En dat werkt echt superfijn! Ik vind een resolutie van 1366x768 echt te weinig voor een 22" scherm. Deze heeft wat meer en dat merk je zeer zeker wel.

Ik doe er van alles mee: proggen, gamen, tv kijken (pip :D), films afspelen enz. Ik heb ook mijn xbox en ps one erop aangesloten en dat werkt ook prima. Dus een LCD-TV als monitor is wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oguz286 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:30:
Ik doe er van alles mee: proggen, gamen, tv kijken (pip :D), films afspelen enz. Ik heb ook mijn xbox en ps one erop aangesloten en dat werkt ook prima. Dus een LCD-TV als monitor is wel te doen :)
Ik wil nooit meer zonder die van mij *;

Het feit dat je alle aparaten gewoon erin ramt (in de HDMI, component, VGA, SCART voor mijn part) en dat je gewoon relaxt via een afstandbedieningkje alles kan tunen is gewoon goud. 1 druk op de knop en ik zit lekker te zappen, nog een druk op de knop en ik zit weer op me bureaublad. Versterker erop aan sluiten en dan kan je ook eenvoudig het (analoge) geluid van die aparaten regelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 236654 op 16-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:54

sanook

_/-\o_

Mijn zoon heeft een Panasonic 26LM70P via HDMI-DVI aangesloten op een x1950pro videokaart, maar ik heb nog geen goede instellingen gevonden om het beeld goed en volledig beeldvullend te krijgen. Heeft iemand ervaring met deze combinatie en wat zijn volgens jou de beste (resolutie) instellingen ? De tv heeft gee VGA aansluiting dus dat is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Ik heb een Samsung 2032MW, die eigenlijk beide is (zo wordt hij ook gepresenteerd). Hij is natuurlijk niet groter dan de 226BW (deze is 20") maar heeft wel een reso van 1680x1050. Verder heb ik een heel scala aan aansluitingen: SCART, HDMI, Component, VGA, DVI, en een antenne aansluiting. Ik moet zeggen, hij bevalt me uitstekend! Ik weet niet of ze in deze series nog grotere modellen maken, anders zou ik er zeker even naar kijken!
Heb die van mij trouwens gekocht voor € 349,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb een 42 inch TV als PC monitor, en het bevalt me prima. Vooral gamen is heel erg mooi op zo'n scherm, maar voor langdurig office werk ga ik toch liever achter een gewone TFT zitten. Het scherm is FullHD 1080p en dat vond ik het belangrijkste.

Ik zou HD ready proberen te mijden, want de resolutie van die dingen is echt heel erg laag voor PC gebruik. Vergelijkbaar met een 15 inch CRT zeg maar :P

[ Voor 8% gewijzigd door frankknopers op 17-10-2007 17:00 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sanook schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:26:
Mijn zoon heeft een Panasonic 26LM70P via HDMI-DVI aangesloten op een x1950pro videokaart, maar ik heb nog geen goede instellingen gevonden om het beeld goed en volledig beeldvullend te krijgen. Heeft iemand ervaring met deze combinatie en wat zijn volgens jou de beste (resolutie) instellingen ? De tv heeft gee VGA aansluiting dus dat is geen optie.
De resolutie van je tv is 1366 x 768 en inderdaad met HDMI-DVI hebben dit soort TV schermen vaak (lees altijd) last van overscan.

Ik zou Powerstrip installeren, dit is een programma waar je zelf custom resoluties mee kunt forceren om zo de overscan te compenseren.
Powerstrip is indeed "the killer app" of the HTPC world. It is possibly the most important program today in the "convergence" market between computers (PC only unfortunately!) and the high definition television (HDTV) or Projector marketplace. With it you can craft a custom resolution and sync timings to enable the best possible display of your computer Desktop, DVD's and other video sources from an HTPC to an HDTV or Projector.
Hier is een hele mooie uitleg voor beginners om overscan aan te pakken met powerstrip. Is een heel erg fijn programma. Ik zal binnenkort weer een HDMI<DVI kabel uit de kast trekken en het voor mijn tv tje ook eens tunen (die nu @ VGA zit) want de vorige keer was het beeld niet om aan te zien .... maar toen had ik ook geen powerstrip ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236654 op 17-10-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
Ik heb een Samsung LE26R82 aangesloten via DVI->HDMI kabel, werkt als een zonnetje, 1:1 pixel mapping (ook al zei een of andere site dat ie dat alleen over VGA deed).
Vista pakt standaard 1360x768 (hou je 3 pixels aan beide kanten over maar dat valt niet op), XP kan je gewoon instellen op 1360x768 zonder problemen. Ik kreeg, met Powerstrip, 1366x768 niet voor elkaar, maar dat kan ook aan m'n laptop liggen (onboard Intel graka).
Over VGA had ik vrij veel ruis (zit ook 10m kabel tussen PC en TV), de zwart-waarden waren niet echt top, en soms vergat hij de instellingen (zowel PC als TV :?), HDMI loste dit alles op en de kleuren werden een stuk beter.
Ik zit op een afstand van ongeveer een meter van het beeldscherm en het bevalt uitstekend, ik hou ook wel van grote letters&iconen, ik gebruik m'n PC voornamelijk voor lezen en tekstverwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238775

knip

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 238775 op 24-12-2007 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232299

Een vriend van mij heeft een 26" LCD als "monitor". Hij speelt met zijn Xbox 360 en internet met zijn pc erop. En natuurlijk kijkt ie tv :P Je ziet alleen wel dat de resolutie laag is als hij zijn pc erop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 238775 op 24-12-2007 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 00:48

Sick Nick

Drop the top!

Dat gaat er dan dus niet uit zien, je moet op een LCD/TFT gewoon de native resolutie draaien. Zet je huidige scherm maar eens op een iets lagere resolutie, te lelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En je computer resolutie gewoon op 1920x1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 00:48

Sick Nick

Drop the top!

Dat ziet er dan wel goed uit, en op een 32" is dat ook helemaal niet te klein als je hem op gewone werkafstand (tot 1 meter) hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond 37" inderdaad altijd wat te groot. 32" moet kunnen. Toch interresant. Wel bedenken dat je zonder super rig waarschijnlijk niet de nieuwste games kan spelen. Maar als multimedia (films,series, surfen, mail e.d op comp en gewoon de TV) wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Bejit schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:07:Ik moet wel zeggen dat DVI -> HDMI niet lekker loopt, tussen PC en HD ready TV. Krijg je problemen met scalen, dus gewoon VGA aansluiting gebruiken ;).
Ik heb een HD ready scherm op mijn pc aangesloten via HDMI, het scalen ging idd niet goed, maar met het Nvidia control panel lukt het wel goed. Ik heb 720P mooi in beeld kunnen krijgen. Alleen kan ik met dat panel maar niet de resolutie 1366x768 goed krijgen (de resolutie van de TV). weet er iemand nog een goed programma om het beeld goed te krijgen? (geen weggevallen of zwarte randen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Is er iemand die hiervoor een oplossing weet? mij is het nog niet gelukt, het beeld blijft buiten de tft vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:26
Anoniem: 238775 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:16:
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/sharp-lc-32x20e-lcd-tv

Nieuwe Sharp 32" Full HD (1920x1080), net uit. Kleinste LCD TV met Full HD.

Je zou deze toch op 1680x1050 als computer monitor kunnen gebruiken en tegelijkertijd als TV? Dit zou goed te doen moeten zijn.
Je wilt je scherm op zn native resolutie laten draaien 8)7 en niks anders dan dat bij een TFT. Lezen is zo irritant met van die vage letters.. Koop gewoon een goed computerscherm want een TV is er gewoon niet voor gemaakt. Met gamen en films is het leuk, maar zolang je ook maar vna plan bent om er eens op te internetten en verslagen te typen dan zou ik het neit eens willen overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Anoniem: 238775 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:16:
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/sharp-lc-32x20e-lcd-tv

Nieuwe Sharp 32" Full HD (1920x1080), net uit. Kleinste LCD TV met Full HD.

Je zou deze toch op 1680x1050 als computer monitor kunnen gebruiken en tegelijkertijd als TV? Dit zou goed te doen moeten zijn.
Het is inderdaad een mooie TV/monitor
1680x1050 hoeft niet perse...
Ik kan in mijn Nvidia driver gewoon 1080P als resolutie selecteren, ik ga er vanuit dat de ATI kaarten dit ook wel kunnen.

Hopelijk worden ze nog een stukje goedkoper als de huidige prijs van 1100 euro.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd gewoon op 1920x1080 native resolutie 16:9.

Ben benieuwd hoe het eruit zou zien voor gewoon desktop gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knip

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 238775 op 22-12-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247244

Even een vraagje tussendoor:
Ik heb zojuist een LCD tv gekocht, een Philips 32PFL5322, met een resolutie van 1366 x 768 pixels
Wanneer ik hem echter aansluit op mijn Video kaart NVIDIA 6800 gs, via de HMDI naar DVI ingang krijg ik de Resolutie niet hoger dan 800 x 600. Het lukt wel, maar wanneer ik de resolutie hoger zet komen er groene Dots door beeld heen. (heel veel). Ik heb ook de nieuwste NVIDIA drivers.

Who knows.....?

Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
@GuidoRoelandt al eens geprobeert een andere HDMI ingang te gebruiken ? Klinkt raar maar ik had dit bij mijn Samsung ook.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247244

gedaan, en ik heb ook het "Signal or HD Format" veranderd naar 720 p HDTV (als het hoger gaat dan wordt het weer groen) en nu is de resolutie 1024 x 768. Dit is al lekker, maaaaaaaar hij hoort hoger te kunnen. (denk dat het hoger worden van de Resolutie komt door Signal naar 720 te veranderen en niet door de andere HDMI poort)

Ps. Ben steeds me muis kwijt op het andere scherm ;) Luxe probleempje

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 247244 op 06-05-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188836

Ik heb een 26LB75 van lg. Heeft al normale tv een resolutie van 1366x768. Dit werkt echter niet fijn (pc beeld valt buiten het scherm). maar deze tv heeft ook pc functie en dan kun je ook resoluties van je pc kiezen. Werk nu op 1920 x 1080. Ik gebruik hem dan ook niet voor het werk of school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274231

Kan iemand mij vertellen of een full HD tv met 100Hz techniek via een VGA aansluiting op 1920 x 1080 ook echt een refresh rate van 100 Hz ipv 60 Hz kent of interpoleert de tv gewoon wat extra frames?
Als 100 Hz de echte VGA refresh rate is weet iemand dan of het een succes is dit te combineren met LCD-shutter glasses voor virtual reality?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk hiervoor in LCD, Plasma, Projectie & Recording en zoek daar even. Dit heeft weinig met het originele topic van doen en is dus een vrij loze kick :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.