Naar aanleiding van dit bericht vroeg ik me af of er mensen zijn die een lcd-tv gebruiken voor hun computer. (niet als HTPC uiteraard)
Een 22" Samsung 226BW staat op dit moment in de pricewatch voor €308-€325.
In het bericht wordt vermeld dat een B-merk 32" LCD ook ongeveer voor diezelfde prijs over de toonbank zou gaan.
Zelfs nu al kun je voor een redelijke meerprijs een LCD-TV kopen ipv een gewone LCD-monitor.
LCD-TV's hebben meestal ook wel een HDMI ingang dus aansluitmogelijkheden zat.
Ik vroeg me dus af of er reeds mensen zijn die een LCD-TV kochten ipv een gewone monitor en of ze hierover tevreden zijn. Ook had ik graag geweten voor welke toepassingen men die dan gebruikt. (office-apps, multimedia, games, fotobewerking of CAD, etc.)
Een 22" Samsung 226BW staat op dit moment in de pricewatch voor €308-€325.
In het bericht wordt vermeld dat een B-merk 32" LCD ook ongeveer voor diezelfde prijs over de toonbank zou gaan.
Zelfs nu al kun je voor een redelijke meerprijs een LCD-TV kopen ipv een gewone LCD-monitor.
LCD-TV's hebben meestal ook wel een HDMI ingang dus aansluitmogelijkheden zat.
Ik vroeg me dus af of er reeds mensen zijn die een LCD-TV kochten ipv een gewone monitor en of ze hierover tevreden zijn. Ook had ik graag geweten voor welke toepassingen men die dan gebruikt. (office-apps, multimedia, games, fotobewerking of CAD, etc.)
ASSUME makes an ASS out of U and ME