Hallo,
Sinds een paar weken maak ik gebruik van het BBG basissysteem van Juli 2007.
Hierop draai ik WinXP Pro SP2 UK OEM versie.
Ik kon me gisteren nog herinneren dat hij bij het afsluiten nog een Windows update moest installeren. Dit had hij keurig gedaan en de computer heb ik afgesloten. (Power off)
Echter toen ik vanmorgen mijn pc wilde opstarten kreeg ik de melding dat Windows verkeerd was afgesloten en dan ik kan kiezen uit:
- Veilige modus
- Veilige modus / opdrachtprompt
- Laatste configuratie instellingen
- Normaal opstarten
Enfin, ik had eerst maar besloten om op "normaal opstarten" te klikken. Maar toen startte hij de pc automatisch op. (< 1 sec).
Daarna maar alle andere opties geprobeert in het menu, allemaal hetzelfde resultaat!
Heeft iemand enig idee hoe je dit probleem kunt fixen?
Alvast bedankt!
Sinds een paar weken maak ik gebruik van het BBG basissysteem van Juli 2007.
Hierop draai ik WinXP Pro SP2 UK OEM versie.
Ik kon me gisteren nog herinneren dat hij bij het afsluiten nog een Windows update moest installeren. Dit had hij keurig gedaan en de computer heb ik afgesloten. (Power off)
Echter toen ik vanmorgen mijn pc wilde opstarten kreeg ik de melding dat Windows verkeerd was afgesloten en dan ik kan kiezen uit:
- Veilige modus
- Veilige modus / opdrachtprompt
- Laatste configuratie instellingen
- Normaal opstarten
Enfin, ik had eerst maar besloten om op "normaal opstarten" te klikken. Maar toen startte hij de pc automatisch op. (< 1 sec).
Daarna maar alle andere opties geprobeert in het menu, allemaal hetzelfde resultaat!
Heeft iemand enig idee hoe je dit probleem kunt fixen?
Alvast bedankt!