Hello,
Het probleem is het volgende :
Ik heb hier een pctje en ik geraak er niet meer mee op mijn netwerk. Ik krijg gewoon geen ip-adres meer toegewezen van mijn router. (een andere pc in dit thuisnetwerkje krijgt dit nog wel, daar ben ik nu trouwens dit bericht mee aan het typen.)
De pc die niet meer op het netwerk geraakt, had een aantal virussen maar die zijn verwijderd. Na de verwijdering hiervan ontstond het probleem...
De foutmelding wanneer ik ipconfig doe :
Er heeft zich een interne fout voorgedaan: de aanvraag wordt niet ondersteund
Neem voor ondersteuning contact op met Microsoft Product Support Services
Aanvullende informatie: Kan hostnaam niet vinden.
Het OS is windows XP professional SP2 met alle updates geïnstalleerd
Wat heb ik al geprobeerd?
1. netwerkkaart softwarematig verwijderd & opnieuw geïnstalleerd met drivers die op pc stonden
2. nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd
3. winsockxPfix.exe uitgevoerd
4. een aantal herstelpunten proberen herstellen, maar geen enkele daarvan heeft gewerkt.
Het systeem :
Aopen QF50A 300W
Asus P5GD1-VM S775 mATC FSB800
Intel P4 550 3.4GHz S775 800FSB
1 GB RAM
HDD 160 GB
Het netwerkje is met een linksysrouter, die ook draadloos kan werken, maar we hebben op die pc gewoon een netwerkkabel aangestoken...
Heeft er iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Thanks,
c00kie
Het probleem is het volgende :
Ik heb hier een pctje en ik geraak er niet meer mee op mijn netwerk. Ik krijg gewoon geen ip-adres meer toegewezen van mijn router. (een andere pc in dit thuisnetwerkje krijgt dit nog wel, daar ben ik nu trouwens dit bericht mee aan het typen.)
De pc die niet meer op het netwerk geraakt, had een aantal virussen maar die zijn verwijderd. Na de verwijdering hiervan ontstond het probleem...
De foutmelding wanneer ik ipconfig doe :
Er heeft zich een interne fout voorgedaan: de aanvraag wordt niet ondersteund
Neem voor ondersteuning contact op met Microsoft Product Support Services
Aanvullende informatie: Kan hostnaam niet vinden.
Het OS is windows XP professional SP2 met alle updates geïnstalleerd
Wat heb ik al geprobeerd?
1. netwerkkaart softwarematig verwijderd & opnieuw geïnstalleerd met drivers die op pc stonden
2. nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd
3. winsockxPfix.exe uitgevoerd
4. een aantal herstelpunten proberen herstellen, maar geen enkele daarvan heeft gewerkt.
Het systeem :
Aopen QF50A 300W
Asus P5GD1-VM S775 mATC FSB800
Intel P4 550 3.4GHz S775 800FSB
1 GB RAM
HDD 160 GB
Het netwerkje is met een linksysrouter, die ook draadloos kan werken, maar we hebben op die pc gewoon een netwerkkabel aangestoken...
Heeft er iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Thanks,
c00kie
[ Voor 13% gewijzigd door c00kie op 26-08-2007 11:01 . Reden: foutmelding & OS toegevoegd ]
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen