Toon posts:

Warez sites?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als je voor iemand een warez site hebt gemaakt, maar niks mee werkt aan illigale software. Zou je dan mogen vragen wat iedereen van de html en design vind, als er nog geen warez op staat, maar alleen de design af is?
Deze vraag kwam even in me op ineens.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zolang er geen illegale links op die pagina staan it's fine by me......maar het zou wel misverstanden kunnen opwekken.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Misschien is dit meer iets voor het forum LA, want het heeft nix met site checks te maken en alles met de GoT policy.

Mijn mening is, dat zolang de site leeg is er gepost mag worden.
Helaas ga je ooit wel illegale links op de site plaatsen en verwijst GoT dus in 1 keer naar een illegale site.
Dus het lijkt me gewoon, dat als GoT nix met Warez sites te maken wilt hebben er gewoon geen site checks op deze sites worden aangevraagd.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Heb em ff gemoved naar Lieve Adjes.......ben het eigenlijk wel eens met FoolZero bij nader inzien.

Verwijderd

Dus als je de gewraakte icoontjes waarop bijv iso of zo op staat even vervangt door een ander tekstje, waardoor het niet lijkt op een warez site, dan ou het opeens wel kunnen? in dat geval: het gaat om het design, dus verander de tekst waar nodig eventjes, en probleem opgelost.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 10 februari 2001 21:45 schreef Paz het volgende:
Dus als je de gewraakte icoontjes waarop bijv iso of zo op staat even vervangt door een ander tekstje, waardoor het niet lijkt op een warez site, dan ou het opeens wel kunnen? in dat geval: het gaat om het design, dus verander de tekst waar nodig eventjes, en probleem opgelost.
Dit is idd een leuk alternatief, maar dan moet je bij de site check ook duidelijk NIET aangeven dat het om een potentiele warez site gaat. Op deze manier kan GoT namelijk echt te goeden trouw handelen en riskeert GoT dus geen sancties van overheidsinstanties enzo.

edit:

Nog even voor de duidelijkheid. Ik ventileer hier mijn mening over de houding die ik correct acht. Deze uitspraken hoeven niet door Femme en consorte te worden aangehouden (al hoop ik van wel)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1