Dag mensen,
Ik weet niet of dit probleem hier thuis hoort. Maar ik zit met een probleempje.
Ik heb mijn oude systeem aan een maat van mij verkocht, en nu begint dat wat kuren te vertonen.
We kregen eerst wat problemen met de videokaart, is gaf blokjes enz. Voor de zekerheid even laten kijken, maar ik dacht al dat de videokaart kapot was. ( was dus ook zo). Die dude heeft toen een nieuwe videokaart gekocht. Een ATI 1950GT (AGP). Hij heeft die kaart erin gezet. En toen Windows XP helemaal opnieuw geinstalleerd.
Daarna SP's geinstalleerd, DirectX en de nieuwe ATI drivers.
Maar hij blijft bij elke game een lage performace houden. Zelfs met alles op Low gaat het traag.
En dan praten we over games als Battlefield2 en Doom3.
Het systeem is:
Penthium4 3.2 ghz
2 gig. geheugen
ATI 1950 GT videokaart (256 mb)
420 Watt ATX voeding
Windows XP besturings systeem
We zijn er al ff mee bezig om te kijken wat het was. Eerst werkte de videokaart nog wel, maar het ging van kwaad tot erger. En ik dacht echt dat het na het vervangen wel voorbij zou zijn met de ellende. Maar nu weet ik zo snel ook niet wat we het beste kunnen doen
.
Kan en wil iemand ons helpen misschien?
ps: als ik iets fout doe met deze topic, let me know!
Ik weet niet of dit probleem hier thuis hoort. Maar ik zit met een probleempje.
Ik heb mijn oude systeem aan een maat van mij verkocht, en nu begint dat wat kuren te vertonen.
We kregen eerst wat problemen met de videokaart, is gaf blokjes enz. Voor de zekerheid even laten kijken, maar ik dacht al dat de videokaart kapot was. ( was dus ook zo). Die dude heeft toen een nieuwe videokaart gekocht. Een ATI 1950GT (AGP). Hij heeft die kaart erin gezet. En toen Windows XP helemaal opnieuw geinstalleerd.
Daarna SP's geinstalleerd, DirectX en de nieuwe ATI drivers.
Maar hij blijft bij elke game een lage performace houden. Zelfs met alles op Low gaat het traag.
En dan praten we over games als Battlefield2 en Doom3.
Het systeem is:
Penthium4 3.2 ghz
2 gig. geheugen
ATI 1950 GT videokaart (256 mb)
420 Watt ATX voeding
Windows XP besturings systeem
We zijn er al ff mee bezig om te kijken wat het was. Eerst werkte de videokaart nog wel, maar het ging van kwaad tot erger. En ik dacht echt dat het na het vervangen wel voorbij zou zijn met de ellende. Maar nu weet ik zo snel ook niet wat we het beste kunnen doen
Kan en wil iemand ons helpen misschien?
ps: als ik iets fout doe met deze topic, let me know!