"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Heb je een tweak uitgevoerd die je onlangs gestartte programma's bij Start > Uitvoeren wist? Ik zou het namelijk anders niet weten. Als je namelijk bij je taakbalkeigenschappen de Onlangs Geopende programma's lijst wist, is je IE adressen ook leeg. Die items staan los van je geschiedenis.
Commandline FTW
bedankt. je opmerking triggerde me om wat na te kijken. Ik kon namelijk niet in het startmenu (taakbalkeigenschappen) de beoogde optie terugvinden. Alsof deze was weggehaald, heb ik zeker met NLite weggehaald.Hero Of Time schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:26:
Heb je een tweak uitgevoerd die je onlangs gestartte programma's bij Start > Uitvoeren wist? Ik zou het namelijk anders niet weten. Als je namelijk bij je taakbalkeigenschappen de Onlangs Geopende programma's lijst wist, is je IE adressen ook leeg. Die items staan los van je geschiedenis.
Ik merkte op dat de betreffende PC ook geen Recent Documents ding in het start menu had. Ik heb een registry file op het internet gevonden die dit kon enablen, en sinds die enabled is wordt alles netjes opgeslagen na een restart. Thanks voor het aangeven van de richting.
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
De werkelijke locatie staat in een policy ingesteld. Ik had al zo'n vermoeden dat je nLite had gebruikt, want anders krijg je dit niet zo snel. Policies (of 'tweaks') die bij nLite worden aangemaakt staan in HKLM\Software\Policies en HKLM\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Policies (mogelijk ook in de CU hive). Sleutel verwijderen heeft ook het gewenste effect.
Commandline FTW