Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoektocht: Klein licht mobieltje met UMTS

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:25
Echt, ik zie door de bomen het bos niet meer!! Ik zoek een leuk, niet te groot mobieltje (prijs maakt niet zoveel uit). Wat er leuk uit ziet, niet een blok in je broekzak is, met UMTS (wil kunnen internetten met mn telefoon).

In de winkel zaten ze me de Nokia 6300 aan te smeren (kijk ik nu, heeft hij helemaal geen UMTS maar Egprs oid).

Zit ook aan de HTI P6300 te denken, maar vind die toch een beetje groot.

... Echt, ik zie door de bomen het bos niet meer, heeft iemand een goede tip voor me, ik wil mn oude S.E. P910i na 3 jaar wel eens tegen de muur kapot smijten. :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

Sick Nick

Drop the top!

Kijk eens naar de Nokia 6120 classic, klein model (beetje net als de 6300) maar wel met UMTS en HSDPA. Plus het is een smartphone op symbian waarvan de browser erg goed werkt. Daarnaast kan je er uiteraard programma's op installeren (tomtom bijvoorbeeld).

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
De Samsung D of E 900 (heel dun) en de U600 (nog dunner) hebben geloof ik allebei UMTS, net zoals wss bijna iedere andere nieuwe telefoon.

Kijk wel uit dat ik mensen heb gehoord bij Orange waarbij UMTS dus gewoon even snel was als de GPRS verbinding, en dat internet zonder touchscreen en op zo'n schermpje vrij raar werkt. (ik vind mijn 2,8" van de Asus P535 al een beetje klein)

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:25
Thanx!!! Ik ga even kijken, die Nokia vind ik al echt cool er uit zien!

EDGE ... is dat UMTS???

[ Voor 16% gewijzigd door Whiskey48 op 25-08-2007 17:54 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

Sick Nick

Drop the top!

Nee, edge is een snelle vorm van GPRS maar dat is in Nederland niet meer in gebruik. Telfort was de enige die dat had maar sinds de overname door KPN gaat alles over GPRS, UMTS en HSDPA.

Verwijderd

Je kunt ook nog naar de Sony-Ericsson W880i kijken, is ook erg plat.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 18:09 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Iedereen zal jou hier een toestel aanraden wat zijn of haar voorkeur heeft. Je zal dus heel wat toestellen voor je kiezen krijgen.

Aangezien hiervoor genoeg vergelijk sites voor zijn, wil je graag daar naar toe doorverwijzen. Kijk bijvoorbeeld een is op NieuweMobiel of op GSMArena, daar kan je alle toestellen vinden die aan jouw eisen voldoen.

Succes :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.