Toon posts:

[Pokemon Ranger] hoe spel opnieuw spelen d.m.v. reset?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste kind heeft pokemon ranger uitgespeeld en zijn ei naar daimond verhuisd. Nu wil mijn tweede kind ranger spelen. Heeft een nieuwe missie opgestart en is zover om de code voor het ei in te voeren. Maar dat kan en hoeft niet, want het ei is er niet. Hoe kan kan ik pokemon ranger een echte reset geven, zodat een ander het spel ook volledig kan spelen. Ik heb gegoogled op het internet, maar niemand kan mij iets vertellen.
Misschien iemand van deze lijst?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats dit topic even naar SPV aangezien dit een vraag betreft :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 03:24
Geheugenkaart wissen?

Verwijderd

Ik weet de toetsen combinatie om dit te doen in AW:DS ,het is: L+Select+rechter directional toets @ startup.

Probeer dat eens zou ik zeggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is een DS Lite. Ik heb die toetscombinatie geprobeerd, zoverik het kunnen begrijpen, maar werkte niet. Zijn er nog ander suggesties. Lijkt mij raar dat het niet kan.

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Ik zou het niet weten, maar stuur eens een email naar de Nintendo helpdesk. Over het algemeen doen zij goed de moeite om je vragen te antwoorden.

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

http://malaysia.answers.y...qid=20070803171352AAkuSBC

Blijkt niet te kunnen... tweede beessie is niet mogelijk.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Hoezo is het ei er niet btw?

Volgens mij scanned de diamond of pearl altijd 2 a 3 seconden via wifi als je het opstartmenu toont (foei Nintendo altijd eerst waarschuwen) en als de ds met pokemon ranger dan net het ei "broadcast" kreeg je gewoon een melding dacht ik..
Pagina: 1