Toon posts:

Deamon Tools schakelt CD Drive uit, DVD blijft werken.. :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst mijn excuses als ik dit in het verkeerde deel van GoT heb neergezet, maar dit leek me logisch.

Nu mijn vraag: eergisteren heb ik Deamon Tools 4.08HE geinstaleerd, om een ISO van de bf2 dvd te kunnen mounten, aangezien de mijne gescheurd was. Dit ging allemaal prima zoals het hoorde. Een halfuurtje later probeer ik echter een cd in mijn drive te doen, en merk ik dat mijn dvd drive ineens geen cds meer leest :( Leuk om even te vermelden dat voor de installatie van DT hij dit nog wel deed aangezien ik enkele minuten voor de installatie van DT nog een cdtje naar mijn mp3 speler heb geript. Ik ben er dus vrij zeker van dat het probleem bij DT ligt.

Heeft er iemand ervaring met zoiets of zelfs hetzelfde ervaren? Want aangezien het probleem waarschijnlijk software matig is lijkt het me nog wel op te lossen, en wil ik hier een poging tot doen alvorens een nieuwe drive te kopen.

Ik heb de firmware al een keer opnieuw geflasht en gezocht naar drivers en zo, maar dit allemaal zonder succes.

Specs:

XP Pro 32, Intel Celeron D 2.8, en belangrijkste: een NEC DVD_RW ND3540A Drive. (Zegt bij apparaatbeheer zelf prima te werken overigens.)

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Installeer allereerst de allernieuwste Daemon tools van www.daemon-tools.cc .

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Maakt geen verschil... :/

Overigens.. heb er vanmorgen ook al een andere dvd drive ingehangen, ook hierbij doen cds niks.. lijkt me ook wel relevante informatie :+