Hi there,
Ik heb vorige week mijn nieuw computersysteem kunnen afhalen.
Hier zijn de specs:
Intel Q6600 @ stock met Scythe Infinity
nVidia 8800 GTX
Asus P5K Deluxe
Antec P182
Via Speedfan heb ik echter mijn temps gecheckt en deze zijn denk ik wat te hoog als ik zo met anderen vergelijk:
Temps IDLE, gemeten met Speedfan - [Fans op "low"]
System: 45 °C
CPU: 46 °C
HDD: 28 °C
---
Core 0: 40 °C
Core 1: 42 °C
Core 2: 37 °C
Core 3: 36 °C
Ik heb mijn case nog niet opengedaan aangezien ik niets weet van assembleren(winkel heeft het voor mij gedaan).
Maar ik denk dat deze ietswat hoge temps komen doordat de fan meegeleverd bij de Scythe Infinity op de verkeerde plaats zou kunnne zitten.
Als ik door het gat van de casefan aan de bovenkant kijk zie ik géén Scythe Infinity-fan.
En als ik door het gat van de casefan aan de achterkant kijk en door de "gaten" aan de achterkant v/d case, zie ik ook daar géén Scythe Infinity-fan hangen!
Dus volgens mij zit de Scythe Infinity-fan er ofwel niet op, ofwel zit hij ergens anders, en dus op de verkeerde plaats.
Of heb ik ongelijk?
(Sorry voor de ietswat korte en botte uitleg maar ik heb momenteel weinig tijd)
Ik heb vorige week mijn nieuw computersysteem kunnen afhalen.
Hier zijn de specs:
Intel Q6600 @ stock met Scythe Infinity
nVidia 8800 GTX
Asus P5K Deluxe
Antec P182
Via Speedfan heb ik echter mijn temps gecheckt en deze zijn denk ik wat te hoog als ik zo met anderen vergelijk:
Temps IDLE, gemeten met Speedfan - [Fans op "low"]
System: 45 °C
CPU: 46 °C
HDD: 28 °C
---
Core 0: 40 °C
Core 1: 42 °C
Core 2: 37 °C
Core 3: 36 °C
Ik heb mijn case nog niet opengedaan aangezien ik niets weet van assembleren(winkel heeft het voor mij gedaan).
Maar ik denk dat deze ietswat hoge temps komen doordat de fan meegeleverd bij de Scythe Infinity op de verkeerde plaats zou kunnne zitten.
Als ik door het gat van de casefan aan de bovenkant kijk zie ik géén Scythe Infinity-fan.
En als ik door het gat van de casefan aan de achterkant kijk en door de "gaten" aan de achterkant v/d case, zie ik ook daar géén Scythe Infinity-fan hangen!
Dus volgens mij zit de Scythe Infinity-fan er ofwel niet op, ofwel zit hij ergens anders, en dus op de verkeerde plaats.
Of heb ik ongelijk?
(Sorry voor de ietswat korte en botte uitleg maar ik heb momenteel weinig tijd)