HDR + Powershot A540

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Ben al enkele dagen aan het frutten met mijn Powershot om een beginnetje te maken met HDR-foto's. Op zich gaat het wel redelijk, ware het niet dat ik de exposure nu handmatig moet instellen; iets wat niet handig is omdat de camera kan bewegen en dus de foto's verkeert uitkomen.

Na wat zoeken op internet, kom ik steeds AEB tegen oftwel Auto-Exposure Bracketing en dan in combinatie met de Continuous Shooting Mode. Hiermee past de camera de exposure zelf aan en worden er x foto's achter elkaar genomen.

Mijn probleem/uitdaging: ik kan in de handleiding van de camera weinig vinden over deze instellingen en ook in het menu van de camera zelf kan je veel dingen niet vinden (tenminste, voor elk type foto-mode, heb je weer 39898234 instellingen).

Heeft iemand een Powershot A540 en kan 'ie me helpen met bovengenoemde instellingen; ook de site van Canon geeft niet al te veel extra info over dit type fotografie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-01 21:36
Niet elke camera heeft een bracketing functie. Ik heb zelf geen Powershot, dus ik zou niet weten of jouw camera deze wel of niet heeft. Je kunt hiervoor het beste even de handleiding doornemen. Als daar niets over een bracketing functie in staat kan je er van uit gaan dat je camera er niet over beschikt...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]