Submappen weghalen, alle bestanden in 1 map

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 19:05
Ik heb hier een map met 10 Gb aan bestanden. Deze zijn allemaal ondergebracht per 10 in een submap. (ongeveer 500 submappen)

Ik zou deze liever allemaal bij elkaar in 1 map willen hebben, omdat ze niet logisch zijn ondergebracht.

Wat ik al heb geprobeerd is zoeken in windows en dan alle bestanden te knippen of te plakken. Helaas krijg ik dan de foutmelding 'kan niet lezen van bronbestand'.
Ook de optie 'toevoegen an archief' van winrar werkt niet in het zoekscherm.

Is er een mogelijkheid om te submappen weg te halen en alle bestanden in 1 map te krijgen?

Ik verwacht dat hier wel software voor bestaat, maar kon de juiste zoekwoorden niet vinden.

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Verwijderd

Simpel, je doorzoekt de directory waar het om gaat met de zoekactie *.*,(rechtermuisknop op de map zelf)(bestandsnaam " *.* " )
deze zoekactie zoekt alle bestanden in die directory, als het zoeken klaar is.
Selecteer je in het zoekvenster alle bestanden en verplaats je ze naar je ze wilt hebben staan.

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 19:05
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:15:
Simpel, je doorzoekt de directory waar het om gaat met de zoekactie *.*,(rechtermuisknop op de map zelf)(bestandsnaam " *.* " )
deze zoekactie zoekt alle bestanden in die directory, als het zoeken klaar is.
Selecteer je in het zoekvenster alle bestanden en verplaats je ze naar je ze wilt hebben staan.
Helaas krijg ik dan een foutmelding: 'kan het opgegeven bestand niet vinden'.

//Edit
Opgelost. Blijkbaar vindt windows 3500 bestanden in 1 keer niet leuk. Maar per 100 lukte het prima.

[ Voor 10% gewijzigd door dailyleaf op 25-08-2007 14:02 ]

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..