Toon posts:

[Vista]Startmenu probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de rechterkant van het startmenu heb je ontspanning, afbeeldingen, muziek en zo staan. Nu is bij mij de knop muziek niet meer bruikbaar. Normaal als je daar rechts op klikt dan krijg je een menu met daarin oa openen, verkennen, zoeken, eigenschappen,... , maar bij mijn muziek knop krijg ik enkel een menu met met slechts 3 mogelijkheden nl kopieren, naam wijzigen en eigenschappen. Als ik dan op eigenschappen klik dan krijg je normaal een menu met een aantal tabbladen, maar bij mijn muziek knop is dit slechts een menu zonder tabbladen met enkel de mogelijkheid om de kenmerken te wijzigen. Probeer ik die dan te wijzigen dan krijg ik de foutmelding: het systeem kan het opgegeven pad niet vinden. Als ik er gewoon op klik op de muziek knop dan gebeurt er niets en wordt er geen map geopend.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik terug die muziek knop inorde krijgen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:15
Klinkt alsof de map waarnaar die knop verwijst niet meer bestaat? Heb je dat al gecontrolleerd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk zal het probleem ontstaan zijn toen ik de partitie met de muziek een andere stationsnaam heb gegeven. Normaal zou dan gewoon de lokatie naarwaar de muziek knop naar verwijst gewoon niet meer bestaan en daar dan een melding van geven maar die knop is gewoon volledig onbruikbaar geworden.
Die map is idd verdwenen, maar als ik ide opnieuw aanmaak in de dir van de gebruikersnaam dan verwijst de knop er niet naar gewoon omdat de functionaliteit van die knop niet meer werkt.
Heb ondertussen al gelezen dat het blijkbaar niet simpel valt op te lossen, want het is nl ook niet zomaar mogelijk om een knop bij te maken voor bvb video's of downloads. Mss als ik in het register de plaatst kan vinden waar die knoppen zitten kan ik mss de muziek knop herstellen via die weg.
Ik vind het wel een gebrek van Vista dat men dit zo moeilijk maakt. Zoiets moet toch volledig aanpasbaar zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 14:03 ]