Ik ben afgelopen weeken overgestapt van winxp naar vista. Uiteindelijk draait vista prima ... op 1 klein puntje na. Het moederbord is wat ouder ... daarom moest ik voor het onboard geluidskaartje een driver (Soundmax) ophalen van internet. Ook dat ging prima. Geluid doet het enzo, maar nu gaat hij steeds bij het opstarten van de pc opnieuw het stuurprogramma installeren (zo'n irritant tekstballonetje rechts onderin). Het opstartgeluid hoor je ook niet (logisch). Kan ik hier wat aan doen ? Zo ja wat ? Het is niet een heel groot probleem, maar zou toch wel erg mooi zijn als het kon worden opgelost ... want verder loopt hij perfect op mijn systeem. Wil ook wel een geluidskaartje kopen als dat kan helpen, maar heb een vermoeden van niet. Ik heb verder geen biosupdate of driver geïnstalleerd van het moederbord, kan dat nog het probleem zijn ?
Systeem: Asus P5VDC-X | Intel Pentium 640 (3,2 ghz) | 1,5 GB DDRAM| ATI Radeon X1950pro | HDD 80 GB + 250 GB | Win Vista Ultimate
Systeem: Asus P5VDC-X | Intel Pentium 640 (3,2 ghz) | 1,5 GB DDRAM| ATI Radeon X1950pro | HDD 80 GB + 250 GB | Win Vista Ultimate
[ Voor 5% gewijzigd door Bertuss op 25-08-2007 14:15 ]